Virtuele bloemetjes: vijf genomineerden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Virtuele bloemetjes: vijf genomineerden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-23 21:17

*Bokt.nl
Bokt community
Afbeelding
Foto: Bellatrix

Terug van weggeweest: de virtuele bloemetjes. Wil je iemand een hart onder de riem steken? Of wil je iemand in het zonnetje zetten vanwege een bijzondere actie of daad? Stuur dan een pb naar Banjer.

Het eerste bloemetje van deze keer gaat naar moniiquee. Zij heeft een slecht bericht gekregen over haar gezondheid en ze is momenteel aan haar vierde chemokuur bezig. Moniiquee heel veel sterkte met de behandelingen en wij duimen allemaal dat dit nare verhaal een positief randje krijgt.

Het tweede bloemetje is voor Happy_Hippie. Haar merrie Jade is bevallen van een dysmatuur veulen en het gaat niet goed met hem. Momenteel staan Jade en baby in de kliniek, omdat de kleine een infectie heeft. Happy_Hippie: we duimen allemaal dat de behandeling aanslaat en dat Jade en haar zoon snel naar huis mogen.

Het derde bloemetje gaat naar KootMiraDrum. De trein die gisteren ontspoorde, ligt bij haar in het weiland, zo'n 100 meter van de paddocks. KootMiraDrum: wat een schrik! Met deze virtuele bos bloemen willen we je een hart onder de riem steken.

Het vierde bloemetje is voor Ayasha. Zij was getuige van een auto-ongeluk en heeft zich over het slachtoffer ontfermd. Ayasha: wat heb jij goed gehandeld! Een dikke virtuele ruiker voor jou!

Het vijfde bloemetje gaat naar Britte933. Haar merrie heeft de brand in Wolvega niet overleefd. Haar veulen wel, en die staat bij een pleegmoeder. Britte: heel veel sterkte... met deze bos willen we je een hart onder de riem steken.

Supervixen

Re: Virtuele bloemetjes: vijf genomineerden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-23 12:26

Ik miste de bloemetjes al, ik vond het een mooi gebaar en een steun voor bokkers die iets naars meemaken. Blij dat het er weer is.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-23 13:02

Heel veel sterkte :knuffel:

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-23 13:07

... wat een heftige verhalen!
Ayasha: goed gedaan +:)+
Monique, Britte, HH en KMD: :(:) sterkte!

Happy_Hippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-23 18:16

Wat een enorm lief gebaar is dit, had het zelf nog niet gezien (kreeg het door gestuurd) ❤️

Ayasha, wat dapper en goed van je dat je dat hebt gedaan zeg!

Monique, Britte en KMD enorm veel sterkte in deze zware tijd :(:)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-23 01:35

Dankjewel… :o :o ik lees de bloemetjes altijd omdat ik soms bokkers PB als ik denk dat ik steunende woorden kan bieden maar had niet verwacht er tussen te staan. :o :o

Ik kan gelukkig wel melden dat het meisje in kwestie me inmiddels getelefoneerd heeft. Ze heeft heel veel geluk gehad, een paar hechtingen in haar hoofd en een hersenschudding maar de politie en ambulanciers zeiden ook dat dat echt een wonder was… en als die ene auto haar niet ‘opgevangen’ had, had ze het sowieso niet overleefd…. Het is een hele lieve jonge meid. Ik heb haar een nazar op gestuurd voor in haar volgende auto en als ze beter is gaan we samen wat drinken. :+: ik was zó blij om haar stem te horen… het bloemetje en de lieve woorden doen me goed! :+:

Veel sterkte voor de andere bokkers… ik hoop met heel mijn hart dat jullie ook een positieve afsluiting mogen hebben voor zover mogelijk… veel kracht toe gewenst aan jullie! :(:)

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-23 09:10

Oef heftig allemaal zeg.

Heel veel sterkte allemaal.

En Monique, ik hoop op een goede uitkomst voor jou.