Moderators: xingridx, Firelight, Muiz, Essie73, NadjaNadja
Nieuwsredactie schreef:De ouders van de tieners zijn ook ingelicht. “Die waren natuurlijk allesbehalve tevreden”, zegt Natalie Dekeyzer van politiezone Herko. “Deze streek was niet enkel gevaarlijk voor henzelf, maar ook voor voorbijgangers en het verkeer. Hopelijk is die boodschap doorgedrongen.”
TheWelsh schreef:Wat een achterlijke ondoordachte actie! Daarbij ..wat geeft je het gore tyfeslef om aan de dieren en/of spullen van iemand anders te komen?!
Morganlefay schreef:TheWelsh schreef:Wat een achterlijke ondoordachte actie! Daarbij ..wat geeft je het gore tyfeslef om aan de dieren en/of spullen van iemand anders te komen?!
Mind your tongue.
Je kan het ook beschaafd verwoorden.
tyfus: https://nl.wikipedia.org/wiki/Tyfus
Citaat:De vrouw heeft beslist om een klacht neer te leggen. “Het gaat me niet om straffen”, zegt de eigenares. “Ik wil vooral dat dit hen op het rechte pad brengt. Twee zomers geleden heb ik ze ook al eens uit de wei moeten halen, en toen heeft mijn berisping ook niet geholpen. Hopelijk beseffen ze zo dat dit echt niet kan.”
Onali schreef:Nieuwsredactie schreef:De ouders van de tieners zijn ook ingelicht. “Die waren natuurlijk allesbehalve tevreden”, zegt Natalie Dekeyzer van politiezone Herko. “Deze streek was niet enkel gevaarlijk voor henzelf, maar ook voor voorbijgangers en het verkeer. Hopelijk is die boodschap doorgedrongen.”
En de dieren.
Toch?
Klacht neergelegd
De vrouw heeft beslist om een klacht neer te leggen. “Het gaat me niet om straffen”, zegt de eigenares. “Ik wil vooral dat dit hen op het rechte pad brengt. Twee zomers geleden heb ik ze ook al eens uit de wei moeten halen, en toen heeft mijn berisping ook niet geholpen. Hopelijk beseffen ze zo dat dit echt niet kan.”
Beetje hardleerse meisjes dus.
pien_2010 schreef:Citaat:De vrouw heeft beslist om een klacht neer te leggen. “Het gaat me niet om straffen”, zegt de eigenares. “Ik wil vooral dat dit hen op het rechte pad brengt. Twee zomers geleden heb ik ze ook al eens uit de wei moeten halen, en toen heeft mijn berisping ook niet geholpen. Hopelijk beseffen ze zo dat dit echt niet kan.”
Goede eigenares die ook gevoel voor de tiener heeft en ze pedagogisch wil corrigeren door ze op het rechte pad te krijgen. Ik zou net zo doen.
Jorex schreef:Ik dacht eerst "ondoordachte actie, ach kan gebeuren". Maar nu ik lees dat ze dit al meerdere keren geflikt hebben. Ik zou echt al mijn spullen goed vergrendelen, desnoods mee naar huis nemen en goed stroom op de hengsels waarmee de wei open kan zetten. Echt ik zou zo pissig zijn. Laat ze het dan maar voelen hoor.
Jorex schreef:Ik dacht eerst "ondoordachte actie, ach kan gebeuren". Maar nu ik lees dat ze dit al meerdere keren geflikt hebben. Ik zou echt al mijn spullen goed vergrendelen, desnoods mee naar huis nemen en goed stroom op de hengsels waarmee de wei open kan zetten. Echt ik zou zo pissig zijn. Laat ze het dan maar voelen hoor.
Gebruikers op dit forum: Atalja, Bloemetje75, Cas10, CharleyT, Facebook, Femek2902, fohadie, valonka en 7 bezoekers