Moderators: xingridx, Firelight, Muiz, Essie73, NadjaNadja
Mer1980 schreef:Ik zit in het vip gedeelte tussen de S en de E. Nrps jas aan en lang blond haar. Kom gerust gedag zeggen
gomir schreef:Ik vind het wel jammer dat het NRPS qua rijpaarden echt een dressuurstamboek begint te worden.
Moet zeggen dat ik Impian wel een interessante hengst vind (maar die was volgens mij al Zangersheide goedgekeurd), maar met Lux x Libero aan moederszijde en verderop nog Amor i.c.m. wat weinig maat in de moederlijn is dat niet een hengst waar ik op dit moment een geschikte fokmerrie voor heb. Misschien in de toekomst een keer voor de Etoulon als die uitgesport is, daar zou het wel op passen.
Mer1980 schreef:gomir schreef:Ik vind het wel jammer dat het NRPS qua rijpaarden echt een dressuurstamboek begint te worden.
Moet zeggen dat ik Impian wel een interessante hengst vind (maar die was volgens mij al Zangersheide goedgekeurd), maar met Lux x Libero aan moederszijde en verderop nog Amor i.c.m. wat weinig maat in de moederlijn is dat niet een hengst waar ik op dit moment een geschikte fokmerrie voor heb. Misschien in de toekomst een keer voor de Etoulon als die uitgesport is, daar zou het wel op passen.
Heel eerlijk, eigenlijk niet, ze willen zelfs graag meer springers, maarrrrr het aanbod dit jaar was ronduit belabberd dus zijn er echt maar 3 over gebleven en die zijn ook echt goed. Bij de dressuur zijn er meer over gehouden maar de kwaliteit is overall gewoon beter dan het aanbod nu. Al zitten er wel een paar hengsten bij die van mij niet ggk hoefden worden, maar dat hou je altijd.
Gebruikers op dit forum: Belle_Siem, Eelmo, Fataal, kitsunemimi, leestmee, Mondy, MyWishMax, petraaken, Stilco en 18 bezoekers