Drachtige merries ernstig mishandeld

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
danifur

Berichten: 2204
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: oostzaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 12:32

t moet ook niet gekker worden he!!! Boos! Boos! Boos!
hoe idioot ben je dan als je zoiets doet Stoom uit je oren
echt diep en diep triest!!
hoe kan je zoiets doen man!1 dan zit er echt een steekie los

arme diertjes.. ik hoop maar dat allebei de merries en veulens het overleven! Verdrietig

danifur

Berichten: 2204
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: oostzaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 12:35

Silly99 schreef:
Toen ik dit las voelde ik gelijk weer een enorme walging richting de dader! Waarom zo'n walgelijke daad tegen zulke weerloze dieren! Huilen Ik zou inderdaad niet voor mezelf in staan mocht ik zo'n persoon tegenkomen Boos! Boos! Je zou bijna overal camera's op moeten hangen!


inderdaad, je zou al bijna overal camera's moten ophangen.. ik zit me zo erg kwaad te maken hier, en ik weet ook niet of ik voor mezelf zou in staan als k zo een persoon zou tegenkomen
je kan tegenwoordig je paard neit eens met eenw arme zomerdag een nachtje op t land laten staan. Boos!

waar gaat dit heen mensen Verdrietig

Suushi
Berichten: 1
Geregistreerd: 25-02-04
Woonplaats: Bodegraven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 12:55

Ik word echt heel misselijk van dit soort berichten! Wat een ontzettend verschrikkelijke mensen heb je toch op deze aardkloot rondlopen!!! Het is toch te walgelijk voor woorden dat je je paarden binnen moet zetten omdat één of andere gek het leuk vindt om je paard te mishandelen!!! Dit zou toch niet moeten? Waar gaat dit heen? Walgelijk.....

Anna85
Berichten: 449
Geregistreerd: 15-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 12:56

Jasses, dit vind ik dus echt niet kunnen,
wie doet nou zoiets!
en dat die ene pony het al eerder is overkomen vind ik echt verschrikkelijk. Verdrietig voor de andere pony is het natuurlijk even erg!
ik hoop dat ze er weer helemaal bovenop komen.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 13:02

petraaken schreef:
:( Boos! Boos! Ik hoop dat de beide pony's dit te boven komen en dat hun veulens ook in orde zullen zijn. Iedereen zou haast een flinke bijtgrage waakhond aanschaffen en die bij zijn paarden laten waken. Mijn paarden zitten s' nachts achter slot en grendel. Mochten ze deze persoon of personen ooit kunnen vatten. Hang hem op aan de hoogste boom die je kan vinden.

Daar zitten wij dus ook aan te denken, om een bijtgrage hond straks in de stallen te doen, als we de paarden aan huis hebben.

Zo een die niet blaft en doet alsof hij er niet is, en als ze binnen zijn helemaal aan gort verscheurt! *LOL*

sorayalover

Berichten: 2207
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 13:03

hier word ik toch zow neit goed van he hoe kunnen mensen dit nu doen?een beetje paarden mishandelen dat ze mensen een keer een ram geven kan ik me dan nog iets bij voorstellen heb zelf ook wel eens die neiging vooral als ik dit soort dingen lees.
maar paarden?wat doen die nu die stonden gewoon in de stal Boos! Boos! Boos! Boos! Boos!

Zamero

Berichten: 2326
Geregistreerd: 04-09-03
Woonplaats: Katwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 13:17

Tjonge jonge zeg dat je zo iets kunt doen Huilen
En nog kan de politie niets vinden, ze doen gewoon geen moeite genoeg net zolas bij die andere mishandelde dieren Boos!
Bij de daders mogen ze van mij precies hetzelfde terug doen als wat hun bij de dieren hebben gedaan en dan hel wat keer erger Frusty

Ik hoop dat de wonden nog een beetje kunnen heelen en dat de veulentjes nog leven en dat ze nog goed geboren kunnen worden Boos!

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 13:19

Gadverdamme.. Stoom uit je oren wanneer houden deze zieke geesten nou eens een keer op Boos! hoe ziek en gek kun je zijn! Bah ik heb er geen eens meer woorden voor en kan mij hier zo boos om maken.. als ik ze betrap Boos! dan zal ik ze ook even spiesen als een satétje Extreme duivel

LisetteSugar

Berichten: 476
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 13:33

Vreselijk! Dit is echt te walgelijk voor woorden. Echt heel erg sneu voor die twee merries. Nu maar hopen dat de wonden voor de bevalling genezen zijn en dat hun veulens gezond geboren worden. Dat moet echt een ziek iemand geweest zijn die dat gedaan heeft. Ik zou zijn beweegredenen wel eens willen horen. Maar dan wel als hij (of zij) achter slot en grendel zit. Stoom uit je oren

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 13:54

sonjabelgium schreef:
Om die reden alleen ben ik blij dat ik geen merrie's mee heb Verdrietig Arme merrie'tjes Als ze die man of vrouw (!!!) ooit klissen moeten ze gewoon precies het zelfde doen ermee!!!


Denk dat ze bij ruinen wel hetzelfde kunnen doen hoor in hun anus

Echt vreselijk dit verhaal zit zowat te janken. Zelfs in hun eigen vertrouwde stalletje zijn paarden niet meer veilig. Straks moet je een megahekwerk met 220 rond je stallen zetten Echt ziek gewoon Stoom uit je oren

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 14:10

ebbeltje schreef:
-:(- Wat erg Stoom uit je oren
Wie kan nou zoiets doen zeg..... Verdrietig
Bij ons was er eerst ook zo iemand aar daar heb ik al een tijd niks over gehoord en nu daar weer.......
Ik kan daar echt niet inkomen hoor,hoe je dat kan doen.....
Dan ben je echt zo ziek Misselijk



die jongen gaat in therapie, voor zover ik het nog weet. Wellicht kan FlairS daar meer over vertellen. Het gebeurde bij haar op stal.

ellenlouise
Berichten: 3784
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: In het groene hart van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 14:12

Bah, misselijk word ik ervan. En toch denk ik dat al die berichten in het nieuws de zaak alleen maar erger maken. Dit kan onmogelijk het werk van één of twee idioten zijn.

Helaas komen mensen (nou ja, mensen, imbecielen dus) ook op zulke ideeën als ze de nieuwsberichten lezen.

Massaal castreren die gasten (en zonder verdoving uiteraard)

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 14:30

Scheve mond
Er is geen smilie op bokt die mijn boze en verdrietige gevoel betreft dit kan weergeven Scheve mond

Jemig... Inderdaad, zo als je al zegt Heike... In Nederland...
Het is te gek voor worden. Verschrikkelijk.

Hopelijk komen de merries én veulens er boven op...
Veel sterkte aan de eigenaren.

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 14:32

gouda"]
[quote="sonjabelgium schreef:
Om die reden alleen ben ik blij dat ik geen merrie's mee heb Verdrietig Arme merrie'tjes Als ze die man of vrouw (!!!) ooit klissen moeten ze gewoon precies het zelfde doen ermee!!!


Denk dat ze bij ruinen wel hetzelfde kunnen doen hoor in hun anus

Echt vreselijk dit verhaal zit zowat te janken. Zelfs in hun eigen vertrouwde stalletje zijn paarden niet meer veilig. Straks moet je een megahekwerk met 220 rond je stallen zetten Echt ziek gewoon Stoom uit je oren
[/quote]

Bij ruinen hebben ze het naar mijn weten volgens mij nog nooit gedaan, ze pakken merrie's en drachtige merrie's.. wat de kick hiervan is??
Gatver de gatver ik moet er niet aan denken om ze tegen te komen, want ik castereer ze persoonlijk..

robbie
Berichten: 293
Geregistreerd: 12-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 14:55

volgens mij is er al wel eens een ruin mishandelt en iid ook verkracht dmv een stok in zn anus te stoppen. Echt onwijs misselijkmakend.
Dat mensen zoiets doen, als je zo gefrustreerd bent steek dan een stok in je eigen reet ofzo!!

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 15:01

[quote="robbie"]volgens mij is er al wel eens een ruin mishandelt en iid ook verkracht dmv een stok in zn anus te stoppen. Echt onwijs misselijkmakend.
Dat mensen zoiets doen, als je zo gefrustreerd bent steek dan een stok in je eigen reet ofzo!![/quote]

Vind ik ook die mensen zijn echt sick Misselijk

prisje_marie

Berichten: 755
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: medemblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 15:02

wat een ***** Stoom uit je oren
ik heb hier bijna geen woorden voor.
welke ziekelijke vent gaat nou een paard verkrachten Boos! Scheve mond

ik geef iedereen gelijk.
van mij mogen ze worden gecastreerd zonder verdoving en dan met ander ziekelijk paarden verkrachters op 1 zaal kunnen ze me kaar bestompen.

wat een halve garen, ik heb echt het gevoel dat de politie er geen ene moer aan doet Boos! Stoom uit je oren Boos! Stoom uit je oren Boos! Stoom uit je oren Boos! Stoom uit je oren Boos! Stoom uit je oren Boos! Stoom uit je oren

Sassieja

Berichten: 4837
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 15:32

Fairie schreef: Er is geen smilie op bokt die mijn boze en verdrietige gevoel betreft dit kan weergeven

Nee inderdaad dit kan je gewoon niet uitleggen in gevoelens, wij al niet en hoe moet het dan zijn met de mensen van wie die paardjes zijn.....

Bah ik vind dit egt walgelijk.....krijg er rillingen van......

ponymeid1
Berichten: 11472
Geregistreerd: 16-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 16:30

Jesssus wat verschrikkelijk Scheve mond Wat ik me trouwens wel af vraag, hoe kun je nou een PAARD verkrachten!!!! Ik kan me dr werkelijk niks bij voorstellen Scheve mond *denk trouwens ook niet dat ik t wil..*

Yessy

Berichten: 23025
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 17:02

verschrikkelijk.... ik wordt hier ook best bang van, omdat dolly en de andere drachtige merries vlak naast de ingang van het terrein zijn staan (in buitenboxen) en dan overdag 4 uur op het land...

Let_be
Berichten: 7796
Geregistreerd: 25-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 17:33



Ik heb gewoon geen woorden meer over door al dat leed.

Leo

Berichten: 50137
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 18:04

Damn

Ziek, misselijkmakend, eigenlijk gewoon geen woorden voor Verdrietig

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 18:08

Toen ik dit las dacht ik "niet weer he"? Verdrietig
Dit moet echt stoppen! Het is echt niet meer normaal!
Dat ze met de dader maar hetzelfde doen en dan ophangen Boos!
Arme paardjes Huilen

Bayan
Berichten: 1598
Geregistreerd: 18-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 18:15

als ze mijn paard zoiets zouden aandoen zou ik de dader iets aandoen Verdrietig
het is heel erg gemeen, en de dieren hebben waarschijnlijk veel geleden.
ongelooflijk dat zo'n mensen bestaan. Ze zouden ze moeten opsluiten en de sleutel weggooien