Moderators: xingridx, Firelight, Muiz, Essie73, NadjaNadja
Essie73 schreef:Mando schreef:Wat triest om op deze leeftijd zo aan je einde te moeten komen.
Het zou erg fijn zijn als dit niet het zoveelste pro / anti wolven topic wordt.
Essie73 schreef:Mando schreef:Wat triest om op deze leeftijd zo aan je einde te moeten komen.
Onali schreef:Essie73 schreef:Mando schreef:Wat triest om op deze leeftijd zo aan je einde te moeten komen.
Vreemde reactie.
Wat insinueert Mando hiermee dan?
Schapenwol schreef:Ik ben helemaal niet pro-wolf, maar ik vraag me wel af wat zo'n oude shetlander in bekend wolvengebied 's nachts buiten doet?
Ik zal wel een hoop mensen over me heen krijgen maar met zo'n kwetsbaar dier is het wel een beetje kat op het spek binden.
Van mij mogen ze allemaal weg, want het is natuurlijk poedersuiker als je zo voorzichtig moet doen en je niet onbevangen je dieren kan houden, maar op dit moment is het wel de realiteit en dan moet je wel je verantwoordelijkheid nemen.
Libera schreef:Dat dus… waarom stond die pony buiten?? Is toch wel algemeen bekend nu dat er wolven in dat gebied rondlopen…
Arethe schreef:Ik gok dat Essie73 een foutje maakt en doelde op de reactie erna van cariena1. Of liever gezegd dat hoop ik want dat lijkt me meer gepast dan als reactie op Mando.
Verschrikkelijk dit voor het dier en de eigenaren.
gillian schreef:Essie73 schreef:Het zou erg fijn zijn als dit niet het zoveelste pro / anti wolven topic wordt.
Waarom dan de reacties open laten? Er zijn inmiddels wel genoeg wolven topics toch
Libera schreef:Dat dus… waarom stond die pony buiten?? Is toch wel algemeen bekend nu dat er wolven in dat gebied rondlopen…