Charlotte Dujardin bevallen van dochter Isabella Rose

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nieuwsredactie

Charlotte Dujardin bevallen van dochter Isabella Rose

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-23 19:49

Bokt Nieuwsredactie
Algemeen

Afbeelding
Charlotte, Dean en Isabella Rose. Foto: Screenshot Charlotte Dujardin op Instagram

Tweevoudig olympisch kampioene Charlotte Dujardin is bevallen van een dochter. Dit nieuws maakte haar management bekend via haar Instagrampagina. Op Instagram is te lezen: "we zijn verheugd dat we namens Charlotte kunnen mededelen dat Isabella Rose veilig ter wereld is gekomen, tot grote vreugde van Charlotte en Dean. Isabella is geboren op 6 maart,om 9:48 's ochtends. Ze wordt nu al omgeven door de intense liefde en blijdschap van Charlotte, Dean en hun families."

De vader van Isabella Rose is Dean. Hij en Charlotte zijn al ruim 20 jaar samen. Ze werden aan elkaar voorgesteld door Carl Hester.

Gerelateerd artikel: Nieuwsredactie @ [VN] Charlotte Dujardin in verwachting van haar eerste kindje

Gebruikte bronnen:

Birgit01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-23 00:10

Felicitaties aan de ouders. De naam doet me wel aan iets denken ( Bella Rose van Isabella Werth)

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-23 00:49

Birgit01 schreef:
Felicitaties aan de ouders. De naam doet me wel aan iets denken ( Bella Rose van Isabella Werth)

Was ook het eerste dat ik dacht ja :')

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-23 14:15

Birgit01 schreef:

Mijn eerste gedachte.
Erg mooie naam. Mocht ze vernoemd zijn naar Bella Rose, zeer terecht. Altijd fan geweest van die merrie.

JeanneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-23 12:10

:j :j Ik denk ook dat je je kind naar het paard van je concurrent noemt!! Vooral dat paard welke altijd stuk was... >;)

karijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-23 10:29

Toeval of bewust? Hoe dan ook, ik vind het een prachtige naam.
Laten we het niet over het paard hebben in dit topic.