Paarden vallen uit trailer op E314, getuigen gezocht

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nieuwsredactie

Paarden vallen uit trailer op E314, getuigen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-23 19:00

Bokt Nieuwsredactie
Algemeen

Afbeelding
Afbeelding ter illustratie. Foto: FEI Photos

Afgelopen zondag, 19 februari, zijn twee paarden uit een trailer gevallen, nadat ze werden aangereden op de E314 richting Leuven, België. Het ongeval vond rond 7:10 plaats, nabij de oprit bij Aarschot.
Door de klap van de aanrijding kantelde de trailer, waardoor de paarden eruit werden geslingerd. Er werd gevreesd dat ze ernstig letsel zouden hebben, maar dat bleek gelukkig mee te vallen.

De dader reed in een zwarte BMW. Door het doorrijden na een aanrijding pleegde hij een vluchtmisdrijf.

De bestuurster van de auto met trailer, Annelies uit Bekkevoort, roept via Facebook getuigen, die op dezelfde tijd op de E314 reden en mogelijk dashcambeelden hebben, op zich te melden bij de politie.

Gebruikte bronnen:

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-23 21:20

Wat een nachtmerrie!

Het is meteen ook een déjà vu… Jaren geleden heb ik zoiets gelijkaardigs meegemaakt. De trailer waarin ik mijn pony vervoerde werd toen aangereden door een dronken chauffeur -trouwens ook in een BMW- die vluchtmisdrijf pleegde. Ik had het geluk dat een andere chauffeur dit had zien gebeuren, de dader achtervolgd is en me de nummerplaat bezorgd heeft.

Ik hoop dat de eigenaresse deze chauffeur ook op het spoor komt en de paarden niet al te veel overhouden.