Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Boras schreef:Ik las elders dat ze een stel vormen en dat hij haar een kopstoot zou hebben gegeven en daarna zou zijn vertrokken zonder enige aandacht voor haar verwondingen. Huiselijk geweld dus.
Het moet allemaal nog maar bewezen worden (hoewel hij het geweld van zijn kant eigenlijk toegeeft), maar verbaal en fysiek worden aangevallen door een vrouw en je dan tegen haar moeten verdedigen met een kopstoot?
Ben benieuwd hoe de rechter hier tegenaan kijkt alles in overweging nemende.
AvHdG schreef:Uiteraard is huiselijk geweld echt niet oké en had ik daar geen GTST grap over mogen maken
Maar ik vind hier de manier van schrijven en wat er nou gebeurd is echt super vaag en een hoog drama gehalte hebben. Maargoed alles moet tegenwoordig maar op internet. Waarom niet gewoon dingen openbaar maken als er is uitgezocht wat er precies gebeurd is.
Domi_94 schreef:AvHdG schreef:Uiteraard is huiselijk geweld echt niet oké en had ik daar geen GTST grap over mogen maken
Maar ik vind hier de manier van schrijven en wat er nou gebeurd is echt super vaag en een hoog drama gehalte hebben. Maargoed alles moet tegenwoordig maar op internet. Waarom niet gewoon dingen openbaar maken als er is uitgezocht wat er precies gebeurd is.
Precies dit, daarom haakte ik aan met de popcorn.