Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tazzey schreef:Oef dat bit… ik krijg er plaatsvervangend pijn in mijn mond van. Een enkele stang met sperriem, waar zijn we mee bezig.
Sweetgirl1 schreef:Tazzey schreef:Oef dat bit… ik krijg er plaatsvervangend pijn in mijn mond van. Een enkele stang met sperriem, waar zijn we mee bezig.
Als je op dr insta kijkt zie je dat ze niet altijd zo rijdt.
SnuitjeLove schreef:Ik val meer over de zin dat hij elke dag "minimaal 2 uur buitenkomt" dan heb je niet echt hoge standaarden..
BeFunny schreef:SnuitjeLove schreef:Ik val meer over de zin dat hij elke dag "minimaal 2 uur buitenkomt" dan heb je niet echt hoge standaarden..
Ik dacht dit ook. Maar toen ik doorlas kwam ik erachter dat het paard als het niet hoeft op te treden los staat in Friesland. En dus 24/7 buiten loopt.
Verder is Samantha geen Britt Dekker en ben ik helaas ook geen fan van hoe ze hem rijd en dan druk ik me zacht uit.
(behalve in de zomer) Autumnn schreef:Dat is absoluut niet hoe het er staat. Er wordt nergens gesproken over 24/7 buiten? Er staat letterlijk dat hij 2 uur per dag losstaat(behalve in de zomer)
Matheno schreef:Autumnn schreef:Dat is absoluut niet hoe het er staat. Er wordt nergens gesproken over 24/7 buiten? Er staat letterlijk dat hij 2 uur per dag losstaat(behalve in de zomer)
.Wat doet Voice als hij niet optreedt?
Dan staat hij lekker los in Friesland. Hij wordt wel getraind. Zelf ben ik 3-4 dagen per week in Friesland. Ik heb dan les van Roos Kolkman, en zij rijdt hem ook voor me als ik er niet ben. Dat is een perfecte combinatie, omdat soms wat minder tijd heb.
Matheno schreef:Autumnn schreef:Dat is absoluut niet hoe het er staat. Er wordt nergens gesproken over 24/7 buiten? Er staat letterlijk dat hij 2 uur per dag losstaat(behalve in de zomer)
.Wat doet Voice als hij niet optreedt?
Dan staat hij lekker los in Friesland. Hij wordt wel getraind. Zelf ben ik 3-4 dagen per week in Friesland. Ik heb dan les van Roos Kolkman, en zij rijdt hem ook voor me als ik er niet ben. Dat is een perfecte combinatie, omdat soms wat minder tijd heb.
BeFunny schreef:SnuitjeLove schreef:Ik val meer over de zin dat hij elke dag "minimaal 2 uur buitenkomt" dan heb je niet echt hoge standaarden..
Ik dacht dit ook. Maar toen ik doorlas kwam ik erachter dat het paard als het niet hoeft op te treden los staat in Friesland. En dus 24/7 buiten loopt.
Verder is Samantha geen Britt Dekker en ben ik helaas ook geen fan van hoe ze hem rijd en dan druk ik me zacht uit.

Sellyxx schreef:Ik heb zomaar het idee dat het ook meteen de laatste keer is.Het is volgens mij niet zo dat dit dier elk weekend shows loopt oid; volgens mij hebben ze drie grote shows gedaan waarvoor gewoon altijd thuis getraind is, en waar (neem ik aan) gewoon naartoe wordt gereden vanaf thuisstalling. En qua oefenen op terrein heeft ze het over “totaal 6 dagen” wat mijns inziens ook niet over die handelsstal gaat.
Aangezien ze het ook over Roos Kalkman heeft waar ze les van krijgt en die hem ook traint gok ik gewoon dat de stalling in Friesland die handelsstal is met het 2 uur buiten verhaal. Afijn. Leuk dat ze een interview wilde doen voor bokt
Elisa2 schreef:Bokt weer op z'n best hoor..echt iedereen wordt afgezeken he?![]()
Ik vraag me sowieso af hoe jullie zo kunnen oordelen op die piepkleine foto'tjes.
Daarnaast ga er maar eens aanstaan met een zo te lezen schrikkerig paard in zo'n entourage en er dan ook nog bij zingen. Ik doe het haar niet na in ieder geval.
superpony schreef:Ik heb haar een paar keer zien rijden en ze is gewoon geen topruiter. Ze zou echt nog heel veel aan haar zit moeten verbeteren bijvoorbeeld.
Of het gezeik is.............Tja, ze is bekend en zoekt het ook echt wel zelf op. Zij weet zelf als geen ander hoe dat werkt als bekend persoon.
Ze heeft lol met haar paarden, maar kan nog veel leren. Net als iedereen natuurlijk, want niemand is uitgeleerd, maar zij komt zelf met haar verhalen, filmpjes en foto's naar buiten. Dan weet je dat er meer ervaren paardenmensen en betere ruiters zijn die daar weer iets van vinden.
Ik praat ook niet snel over mijn relatie, vind ik ook prive, maar dat doet ze zelf ook. Dat is het verschil met bekend zijn. Ze hoeven niet alles te vertellen. Dan hou je je eigen ding prive en laat je mensen verder maar banketstaaf.
Britt Dekker vind ik echt geen goed paardenmens en dat is nog erger, want zij is een voorbeeld voor jonge meisjes. Heb haar op wedstrijd gezien en door haar naam wordt ze ook wel een beetje geleefd.
Tazzey schreef:Popstra schreef:Jammer er weer enkel gezeikt word hier...
Jij mag mij best een zeikerd vinden hoor omdat ik medelijden heb met een paard dat zeer onkundig met een enkele stang gecombineerd met sperriem wordt gereden. Dat zegt namelijk meer over jou dan over mij.