Bokt community
Over de regenboog is een rubriek binnen de Bokt Community. Hierin willen we overleden viervoeters een laatste eerbetoon geven op [VN] Voorpagina Nieuws. Bellatrix verzorgt Over de Regenboog.
Als er wel paarden over de regenboog zijn gegaan maar hier niet tussen staan kan dat verschillende redenen hebben. De eigenaar is er misschien nog niet klaar voor of heeft er geen behoefte aan.
Zozo

3timesmom schreef:Lieve Zozo, ik was hier niet klaar voor. Op 9 januari was het foute boel, je had ernstige koliek. Ik heb je nog proberen te redden maar dit mocht helaas niet zijn.
Terug naar huis van de kliniek, met een lege trailer, zonder mn maatje. Wat deed dat pijn.
Ik heb bijna 19 jaar van jou mogen genieten en leren. Want jeetje wat heb je mij veel geleerd. Je was een moeilijk boek dat ik heb leren lezen vanachter naar voor en weer terug. Dat resulteerde in een heel sterke band. Wat was ik gek op jou, en wat doet dit pijn om zonder jou verder te moeten. Dank je wel voor alles, je hebt me leren loslaten en tonnen geduld geleerd. Alleen jou loslaten zal nooit gebeuren, jij zit voor altijd heel diep in mijn hart en zal daar altijd blijven wonen. Miss you....
Daisy

LWDaisy schreef:Mijn Daisy. Mijn zon, maan, eb, vloed. Mijn beste vriendinnetje.
Bijna één derde van mijn leven stond zij aan mijn zijde. Mijn rode draad, mijn gouden randje rond elke dag.
Samen zoveel mogen beleven. Mijn once in a lifetime - ik weet niet wie ik ben zonder jou.
"Van artrose win je niet". Ik heb het geprobeerd. Daisy op pensioen gestuurd toen ze pas 9 jaar oud was. Haar zoveel mogelijk proberen op te sparen.
Ze is net geen 21 jaar geworden. Ze had voor mij te veel pijn en ongemak om het voor mij nog verder te moeten volhouden. Ineens was die twinkel weg. Ik hoop dat ik de juiste beslissing gemaakt heb. Ik wilde niet te laat zijn. We waren samen, met het zonnetje op ons bolletje.
Ze was het mooiste van deel mijn leven. Slaap zacht schatje, je hebt het verdiend.
31/01/2002 - 17/01/2023
Kiet
FelineNanet schreef:“Mijn witgoud, zo noemde ik je altijd grappend. Je was je gewicht in goud waard voor mij. Lieve Kiet, ik ben zo blij dat we samen hebben mogen opgroeien, samen mogen leren en samen mogen genieten. Je had 100 moeten worden, maar zo plots glipte je bij ons vandaan. 4 januari kreeg ik ’s ochtends het belletje dat jij koliek had, en je had verschrikkelijk veel pijn. Ik heb niet meer levend afscheid van je kunnen nemen, omdat alles zo snel gebeurde. Ik ben de lieve mensen van de stal heel dankbaar die jou hebben begeleid naar de plek waar alle paarden zonder staart rondlopen. Ik hoop alleen maar dat je nooit meer pijn hebt, alleen maar wortels en gras eet en je al je vriendjes opzoekt die eerder dan jij gingen. Ik hou van je Kiet en mis je verschrikkelijk.”