Moderators: xingridx, Firelight, Muiz, Essie73, NadjaNadja
Dreamboy schreef:Gezellig zig zaggen om de wolven heen.
irisskib schreef:Misschien moeten jullie allemaal eerst LEZEN waar het artikel over gaat en wat de visie en missie van de stichting is voordat jullie met z’n allen nutteloze informatie gaan geven.
Ineke2 schreef:Ach, bekijk het positief: meer paardentoeristen = meer paarden = minder kans dat jouw paard degene is die wordt opgevroten.Het gaat ook niet perse om het buitenrijden. Heel veel ruiter toeristen komen naar Drenthe en die paarden moeten nog wel de nacht overleven.
Onali schreef:Spenk schreef:Niet meer veilig kunnen rijden is ook wel overdreven. Ik woon ook in Drenthe en heb met buitenrijden echt totaal niet het gevoel dat ik elk moment door de wolven opgevreten wordt.
Hoe groot is jouw paard?
Onali schreef:Spenk schreef:Niet meer veilig kunnen rijden is ook wel overdreven. Ik woon ook in Drenthe en heb met buitenrijden echt totaal niet het gevoel dat ik elk moment door de wolven opgevreten wordt.
Hoe groot is jouw paard?
Ineke2 schreef:Onali schreef:
Hoe groot is jouw paard?
Er is laatst een paard van 1.73m toegetakeld door een wolf, dus stokmaat maakt niet uit.
Spenk schreef:Maakt dat wat uit?
Ik heb het toch over rijden? Niet over s'nachts onbeheerd in de wei staan en aangevallen worden? Daarom staan ze hier inderdaad niet meer buiten in de nacht. Ik heb nog nooit een bericht gezien dat een paard tijdens een buitenrit aangevallen en opgegeten is maar misschien heb ik wat gemist?
Maar in de wei worden ook volwassen paarden aangevallen dus dan lijkt stokmaat inderdaad het probleem niet.
En gezien hoeveel mensen je nog tegen komt in de drentse bossen maken er heel veel meer mensen zich nog niet druk om dat je tíjdens een rit overdag aangevallen wordt.
Gebruikers op dit forum: Antgillya, Britta31, Kimberlyxoxo, nowylover, parador en 6 bezoekers