Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ibbel schreef:Grinnik.
Hoe krijg ik 15 gratis vrijwilligers (nou ja, ze kunnen ook niet echt weigeren natuurlijk) op m'n evenement, waar ik anders voor moet soebatten/die anders nauwelijks te vinden zijn
Hoe krijg ik 15 gratis vrijwilligers (nou ja, ze kunnen ook niet echt weigeren natuurlijk) op m'n evenement, waar ik anders voor moet soebatten/die anders nauwelijks te vinden zijn
vooral omdat er al veel gemord werd omdat we het maar 2 weken van de voren te horen kregen, sommige mensen maar moeilijk vrij konden regelen. Maar als we niet 2 van 3 dagen er stonden zouden we blijven zitten was het dreigement. 
Boras schreef:Maar Ibbel, daar weet jij nog helemaal niets van!
Het evenement moet nota bene nog plaatsvinden!
.
Ibbel schreef:En dat is dus precies de reden voor mijn enigszins cynische reactie. Die win-win is niet zo heel erg in balans, had ik het idee...
Ibbel schreef:Boras schreef:Maar Ibbel, daar weet jij nog helemaal niets van!
Het evenement moet nota bene nog plaatsvinden!
.
Laat ik eens een ander voorbeeld ervan maken.
Stel, de gemeente maakt een deal met een VMBO school in het kader van de warenmarkt om 15 'vrijwillige' krattensjouwers/kramen opbouwers/extra verkopers te leveren onder het mom van: stage lopen, werkend leren, en je kunt netwerken voor straks, als je je diploma hebt en een baan zoekt.
En dat wordt in een persbericht met veel blabla aangekondigd.
Gaan dan de wenkbrauwen wel omhoog? Zeggen we dan wel: hmmm, hier worden slaafjes geronseld om zwaar werk te doen met een kulsmoes?