Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sterregoud schreef:Een kwajongensstreek???? Ze vroegen om brood voor de pony, dat beestje kan daar koliek van krijgen!
Echt wat een malloten…..
Elisa2 schreef:Het probleem zit imo niet in het meenemen, maar in het achterlaten. Dat doe je gewoon niet, en als ik lees dat deze pony speciaal voor dit doel aangeschaft is dan hoop ik dat het dier een andere en betere eigenaar krijgt. Beestje is ook nog op leeftijd, sommige dingen doe je gewoon niet.
Citaat:Uiteindelijk is het dier opgehaald door de dierenambulance. De dronken mannen wilden de pony meenemen, maar dat mocht niet omdat ze niet konden bewijzen dat het hun dier was.
juval schreef:blijft een raar verhaal.
kan jij als je (in evt beschonken toestand) onderweg bent met je paardje/pony/hond/whatever ten alle tijden aantonen dat je de eigenaar bent?
Onali schreef:juval schreef:blijft een raar verhaal.
kan jij als je (in evt beschonken toestand) onderweg bent met je paardje/pony/hond/whatever ten alle tijden aantonen dat je de eigenaar bent?
Je hebt toch een telefoon, ws heb je foto's van je huisdier er op staan.
Onali schreef:Ja oke, maar ik mag hopen dat ke vorige week ook een keer een foto hebt gemaakt.
Niet alleen de avond van.
Zo bedoelde ik het. Mijn IG en FB staan vol met foto's, hard bewijs is het natuurlijk niet maar voldoende bewijs om wel mn dier mee te nemen.
speurneusc schreef:en niemand valt het op: waar was zijn entingsboekjes dan? En registratie als houder en stalhouder waar het dier thuis hoort?
toch 2 dingen waar een ander wel voor beboet wordt als het niet in orde is