Moderators: Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja, ynskek, Essie73, Ladybird
fransje23 schreef:Vreselijk! Wat een nare situatie voor die paarden!
Ik heb toch altijd een dosis wantrouwen, ook toen die van mij in de opfok stond ben ik zeer regelmatig langs gegaan.
Uiteindelijk blijven je eigen dieren je eigen verantwoordelijkheid.
prompter schreef:fransje23 schreef:Vreselijk! Wat een nare situatie voor die paarden!
Ik heb toch altijd een dosis wantrouwen, ook toen die van mij in de opfok stond ben ik zeer regelmatig langs gegaan.
Uiteindelijk blijven je eigen dieren je eigen verantwoordelijkheid.
Hier nog eentje, toen mijn hengstje in Duitsland stond gingen we elke 3 weken langs. Maar dat is geen verwijt naar deze eigenaren, je zou gewoon op de deskundigheid van de opfokker moeten kunnen vertrouwen.
tienus63 schreef:Vorige week kranten artikel al naar de NR gestuurd. Die hebben er niet op gereageerd.
nikkel schreef:De verantwoordelijkheid ligt bij de eigenaren. De eigenaren schuiven deze af, als men hun dier bij een opfokbedrijf brengt. Ik begrijp heel goed dat er allerlei beweegredenen zijn om je jonge paard weg te brengen, maar principieel ben ik van mening dat je dan zeer regelmatig moet gaan kijken hoe het met het dier is.
nikkel schreef:De verantwoordelijkheid ligt bij de eigenaren. De eigenaren schuiven deze af, als men hun dier bij een opfokbedrijf brengt. Ik begrijp heel goed dat er allerlei beweegredenen zijn om je jonge paard weg te brengen, maar principieel ben ik van mening dat je dan zeer regelmatig moet gaan kijken hoe het met het dier is.
Gebruikers op dit forum: BingBot en 3 bezoekers