Het BoktBeheerBulletin (BBB) van december 2022: nu online!

Moderators: Firelight, Essie73, Muiz, NadjaNadja, Maureen95

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Het BoktBeheerBulletin (BBB) van december 2022: nu online!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-23 14:54

*Bokt Nieuwsredactie
Community

Afbeelding
Het Bokt-team wenst iedereen een gelukkig 2023 toe!
Foto: Bokt Wiki

De laatste oliebollen zijn weer op, de versieringen zijn naar de zolder gebracht, de lege champagneflessen liggen in de glasbak en de resten van het vuurwerk zijn opgeruimd. Een nieuw jaar is begonnen! Namens het complete Bokt-team wensen wij iedereen heel gelukkig, gezond en liefdevol 2023 waarin iedereen mag schitteren op zijn of haar eigen manier!

Normaal gesproken verschijnt het BoktBeheerBulletin, kortweg het BBB, altijd op de eerste dag van de nieuwe maand. Maar net als sommige bokkers moest ook het team eerst even bijkomen van Oud & Nieuw. Wij zijn ook maar mensen, ook wij moesten even uitbrakken, de kater wegjagen of naar de gebruikelijke familiebezoekjes. Vandaar dat het BBB deze maand enkele dagen later is dan gebruikelijk. Dit is wel gelijk een mooi voornemen voor ons: zorgen dat het BBB weer netjes op de eerste dag van de nieuwe maand verschijnt.

Uiteraard kijkt men aan het einde van het jaar altijd even terug op wat er is gebeurd. Ook als Bokt doen wij dit. In het BBB van december 2022 kijken we even terug op de afgelopen maand: wat gebeurde er bijvoorbeeld op Bokt rond de feestdagen en welke nieuwsberichten werden in december het best gelezen? En welke oud-teammie heeft haar gekleurde jasje weer van de kapstok gehaald om terug te komen achter te schermen?

Het begin van een nieuw jaar ook altijd een mooi moment om even vooruit te blikken op wat er op dit moment gebeurt of nog komen gaat. Zo zitten we midden in een flinke verhuizing, waarbij de servers uitgerangeerd gaan worden. Dit betekent dat er flink wat data overgezet moet worden. Een megaklus, waar jullie in theorie niets van zouden moeten merken.

Weet jij trouwens wat je wel of juist niet moet doen als je een spammer treft op Bokt? Of waarom het topic, dat je temde voor uitgelicht, daar toch niet in komt te staan? Waar laat je het weten als je van mening bent dat een bericht op VN slecht vertaald is, of als je twijfelt of dit wel nieuws is? Of zoek je op je mobiel naar de balk met de abonneerknop maar kun je die niet vinden? Het antwoord op al deze vragen en nog meer tips en tricks, ze staan allemaal in het BBB van december.

Ben je nieuwsgierig geworden en kun je niet wachten om het BBB te lezen? Hij staat nu voor je klaar op FZ: [FZ] [Dienstmededeling] BoktBeheerBulletin December 2022! Veel leesplezier!

Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij!
&if=1

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten