Bokt Community
Over de regenboog is een rubriek binnen de Bokt Community. Hierin willen we overleden viervoeters een laatste eerbetoon geven op [VN] Voorpagina Nieuws. Bellatrix verzorgt Over de Regenboog.
Als er wel paarden over de regenboog zijn gegaan maar hier niet tussen staan kan dat verschillende redenen hebben. De eigenaar is er misschien nog niet klaar voor of heeft er geen behoefte aan.
Deze maand is ons helaas één paard ontvallen, sterkte aan de eigenaar.
Macho

Macho. Foto: ALM Fotografie
Emori schreef:Afgelopen 3 december heb ik mijn ‘once in a lifetime’ paard in moeten laten slapen. Mijn vader heeft Macho als veulentje geruild voor een accu in 1996, ik was 7 jaar en in de zevende hemel! Ik en Macho zijn samen opgegroeid. We hebben samen alles geleerd, en ontdekt dat we vooral het buitenrijden het allerleukste vonden. Weekendjes naar de Veluwe, lekker naar Appelscha of Havelte maar ook thuis eindeloze kilometers gereden. De kinderen kwamen en wat nam hij die taak ook serieus, hij heeft ze het allemaal geleerd. Ik mis hem ontzettend, maar ik kon niet anders dan hem de rust gunnen, in zijn hoofd was hij onsterfelijk, maar zijn lijf was op, en eigenlijk heeft hij zich ook onsterfelijk gemaakt. Want wat een fantastische herinneringen laat hij achter.