Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Mijn paard was geopereerd in Emmeloord, na een paar dagen met kerende post terug want ernstig kreupel. Niemand wist wat er aan de hand was. Ten einde raad heb ik een diergesprek laten doen door praktijk Parcival. Van haar kreeg ik een tekening waar de pijn zat en meer informatie. Ik denk wat zal ik nou, maar ook dacht ik dan denkt hij maar dat ik gek ben. Dus ik zeg tegen Van Muiswinkel dit en dit heeft die mevrouw gezegd. Hij zegt doodleuk, o maar met die mevrouw hebben we wel vaker gewerkt en ze heeft altijd gelijk. Kan je wel vertellen dat mijn mond mij open viel. Op basis van wat zij zei is Rhea toen behandeld en ze heeft daarna nog 10 jaar met mij gereden. Echt super dat hij hiervoor open stond, had ik nooit verwacht. hahahatsjoe schreef:Machtige man was het. Mijn paard was geopereerd in Emmeloord, na een paar dagen met kerende post terug want ernstig kreupel. Niemand wist wat er aan de hand was. Ten einde raad heb ik een diergesprek laten doen door praktijk Parcival. Van haar kreeg ik een tekening waar de pijn zat en meer informatie. Ik denk wat zal ik nou, maar ook dacht ik dan denkt hij maar dat ik gek ben. Dus ik zeg tegen Van Muiswinkel dit en dit heeft die mevrouw gezegd. Hij zegt doodleuk, o maar met die mevrouw hebben we wel vaker gewerkt en ze heeft altijd gelijk. Kan je wel vertellen dat mijn mond mij open viel. Op basis van wat zij zei is Rhea toen behandeld en ze heeft daarna nog 10 jaar met mij gereden. Echt super dat hij hiervoor open stond, had ik nooit verwacht.