Community

Alle bokkers een heel mooi kerstfeest gewenst!
Foto: Bokt Wiki
Ho, ho, ho! De kerstman hier vanaf de Noordpool. Het team van Bokt heeft mij gevraagd om even een stukje voor jullie te schrijven, natuurlijk wil ik dat doen! Ik heb het dan wel druk, maar voor Bokt maak ik graag even tijd. Ik ben helaas niet vaak op Bokt te vinden, maar lees wel graag met jullie mee, wat jullie allemaal meemaken met jullie vierhoevige vrienden. En soms leer ik zelf ook nog weer wat bij, wat ik dan weer bij mijn rendieren kan toepassen, bijvoorbeeld op medisch gebied. Want een dierenarts is hier natuurlijk niet meteen voor handen in geval van nood. Dankzij Bokt weet ik zelf wat ik kan doen als Rudolph een wondje heeft opgelopen tijdens een rendierspelletje, of als Dancer buikpijn heeft omdat hij te snel of te veel heeft gegeten. En over spelletjes gesproken, ik zie hier ook vaak leuke ideetjes voor spelletjes om met mijn rendieren te doen als ze niet voor mijn slee hoeven te lopen. Kijk, een schriktraining zouden ze maar saai vinden, zij zijn voor niets of niemand bang, maar sinds ik de grote bal voor ze heb gekocht, willen ze niets liever doen dan rendiervoetbal spelen. En slalommen, balkjes lopen en kleine sprongetjes maken is weer goed voor hun conditie en lenigheid. Samen leuke dingen doen zorgt er ook weer voor dat ik een goede band opbouw met mijn rendieren en ze voor mij door het vuur willen gaan. Dankjewel daarvoor lieve bokkers!
Als dankjewel heb ik voor jullie ook een spelletje bedacht, samen met het Bokt-team! Leuk voor de komende feestdagenperiode! Een aantal teammies van Bokt vormt samen een ketting. Kijk maar eens goed naar hun onderschriften. Hierin staan verwijzingen naar de avatars van de andere teamleden. Dus teammie één verwijst in haar onderschrift naar de avatar van teammie twee. Heb je teammie twee gevonden, dan verwijst haar onderschrift weer naar de avatar van teammie drie enzovoorts. Van sommige onderschriften moet je ook een letter onthouden, je ziet wel welke letters dat zijn. Deze letters vormen, als je ze in de juiste volgorde achter elkaar zet, weer een nieuw woord. Zet je dit woord in je eigen onderschrift, dan heb ik een leuk cadeautje voor jou klaarstaan! Wat? Dat zeg ik lekker niet, dat is een verrassing! Heel veel puzzelplezier allemaal!
Ik ga gauw weer terug naar de werkplaats, mijn elfjes en ik hebben nog veel te doen voor de kerst! Namens BartVB, Polly, Dyonne, Balance, xIngridx, Lalidan, Coby, Neonlight, JPitty, Sica, Nicole288, Ods, Apple, Melissa0304, Zwerte, RianneH, Mjetterd, Prrrr, Oscar, Essie73, Hanmar, C_arola, Banjer, Dani, SusanH, Ladybird, Maureen95, Bellatrix, NadjaNadja, Muiz, Rije, Ynskek, Firelight, en Luceos wens ik iedereen: