Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Captain schreef:FrankImm schreef:Gisteren tijdens een buitenrit over de Veluwe hoorden we wolven huilen. Schitterend!
Tot ze over een paar weken jullie achtervolgen tijdens een rit.. Schitterend!
FrankImm schreef:Gisteren tijdens een buitenrit over de Veluwe hoorden we wolven huilen. Schitterend!
BaileyMix schreef:Fijn, weer zo'n topic, kunnen weer exact dezelfde boerentrienen hier hun riedeltje komen schreeuwen. 3, 2, 1...
rien10 schreef:Wie zijn de boeren trienen? Boeren/Boerinnen die hun kudde willen beschermen, of de mensen die het prima vinden dat er wolven in Nederland rondlopen?
Ik snap je post niet helemaal.
rien10 schreef:BaileyMix schreef:Fijn, weer zo'n topic, kunnen weer exact dezelfde boerentrienen hier hun riedeltje komen schreeuwen. 3, 2, 1...
Wie zijn de boeren trienen? Boeren/Boerinnen die hun kudde willen beschermen, of de mensen die het prima vinden dat er wolven in Nederland rondlopen?
DuoPenotti schreef:BaileyMix schreef:Fijn, weer zo'n topic, kunnen weer exact dezelfde boerentrienen hier hun riedeltje komen schreeuwen. 3, 2, 1...
Met bailey zelf met stip op 1, want die neemt ook elk topic deel om even de bio industrie te vergelijken met de moordpartijen van de wolf...dus
Als je naar een ander wijst, hoeveel vingers wijzen er dan naar jezelf?
Precies....en weer verder tot de orde van de dag
Om op zijn boerentriens af te sluiten
BaileyMix schreef:rien10 schreef:Wie zijn de boeren trienen? Boeren/Boerinnen die hun kudde willen beschermen, of de mensen die het prima vinden dat er wolven in Nederland rondlopen?
Nee, de bokkers die ieder wolventopic kapen met hun geschreeuw en onzinnigheid, altijd dezelfden, en enige werkelijk onderbouwede discussie schier onmogelijk maken.. Niet gerelateerd aan de werkelijke vriendelijke land- en tuinbouwers van Nederland, hoewel er ongetwijfeld een overlap zal zijn.
Edit; En waar een artikel als dit ook weer aan bijdraagt. KWPN, wat hebben die nou te melden over de wolf dat werkelijk ergens op gestoeld is? Niks natuurlijk, wij van wc-eend. Het begint al met het 'dierenleed' dat de wolf zou veroorzaken. Bijzonder vreemde term om te gebruiken en niet bepaald objectief. Ergerlijk.
Onali schreef:FrankImm schreef:Gisteren tijdens een buitenrit over de Veluwe hoorden we wolven huilen. Schitterend!
Haha nee dat was de kerststoomtrein tussen Arnhem en Ede
SusanH schreef:Onali schreef:
Haha nee dat was de kerststoomtrein tussen Arnhem en Ede
Op Facebook had ook al iemand een geluidsfragment geplaatst die dacht dat dat een wolf was. Mijn man is treinen fanaat daardoor hoorde ik het gelijk. Maar sowieso was heel duidelijk te horen dat het geen dier was.