Bij een ongeluk op de A50 bij Veghel zijn tijdens het spitsuur een paardentrailer en een Tesla in brand gevlogen. De snelweg was in beide richtingen afgesloten. Om kwart voor zeven in de avond ging een rijstrook open. Voor het asfalt van de andere rijstrook is een noodreparatie nodig. De wegwerkzaamheden kunnen tot laat in de avond duren, laat Rijkswaterstaat weten.
De paarden die in de trailer werden vervoerd, zijn veilig, meldt Rijkswaterstaat. De snelweg in noordelijke richting was dicht tussen Eerde en de Julian J. Ewellbrug. In zuidelijke richting was de snelweg afgesloten tussen afslag Veghel-Noord (12) en Eerde.
Het verkeer moest omrijden over de A2 en de A59 via Den Bosch. Er stonden in beide richtingen lange files op de A50 en de vertraging in noordelijke richting liep op tot ruim een uur.
Klik op de link boven aan dit artikel voor foto's van de brand.
Ik dacht al: hoe kan een trailer nou in brand vliegen? Maar het is een vrachtwagentje.
Snadrem
Geplaatst: 14-12-22 19:39
Suzanne F. schreef:
Ik dacht al: hoe kan een trailer nou in brand vliegen?
Misschien was het een Branderup
Daphne__
Geplaatst: 14-12-22 19:40
Vraag me nogsteeds af hoe dit kan. Het was dus een klein vrachtwagentje én een tesla.. Die hebben op elkaar gezeten en daardoor is er brand ontstaan, of?
Edit; Bij een ongeluk, ja dus.
DuoPenotti
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.
Geplaatst: 14-12-22 19:43
Zover ik begrepen heb is de tesla in de fik gevlogen bij de aanrijding.
Snadrem schreef:
Suzanne F. schreef:
Suzanne F.
Geplaatst: 14-12-22 19:45
Snadrem schreef:
Suzanne F. schreef:
Wat heb jij gegeten?
DuoPenotti
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.