Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SjonnieZ schreef:Weet iemand Wat dat blauwe spul is dat ze steeds gebruiken.
Sanet schreef:SjonnieZ schreef:Weet iemand Wat dat blauwe spul is dat ze steeds gebruiken.
Ik denk dat dat gewoon bloed is, maar dat ze de kleur aangepast hebben, zodat het wat minder goor is om te zien.
Ailill schreef:Ik vind ze, wederom, veel te ver gaan. In mijn optiek is dit niet (meer) in het belang van het paard, enkel de bekendheid van ET en diens betreffende bankrekening.
anjali schreef:Dat vermoed ik ook, anders zou het een paard met blauw bloed zijn! Ik vind dit een goede actie en als mijn paard zoiets zou mankeren dan zou ik deze behandeling ook laten doen. Het leven is kostbaar,ook van een dier, en onder narcose merkt men niets van een ingreep.
Captain schreef:Ailill schreef:Ik vind ze, wederom, veel te ver gaan. In mijn optiek is dit niet (meer) in het belang van het paard, enkel de bekendheid van ET en diens betreffende bankrekening.
Waarom te ver? Het lijkt me dat een paard hier volledig van kan herstellen?
Captain schreef:Ailill schreef:Ik vind ze, wederom, veel te ver gaan. In mijn optiek is dit niet (meer) in het belang van het paard, enkel de bekendheid van ET en diens betreffende bankrekening.
Waarom te ver? Het lijkt me dat een paard hier volledig van kan herstellen?
XladyX schreef:Ik kan niet opmaken uit het filmpje of het stuk bot teruggezet is, maar dat lijkt me toch wel. Bij hersenoperaties bij mensen gebeurt dat toch ook altijd ook zo? Van een kennis die een operatie aan de hersenen ondergaan had weet ik dat hij er geen blijvende pijn aan zn schedel van had.
XladyX schreef:Ik kan niet opmaken uit het filmpje of het stuk bot teruggezet is, maar dat lijkt me toch wel. Bij hersenoperaties bij mensen gebeurt dat toch ook altijd ook zo? Van een kennis die een operatie aan de hersenen ondergaan had weet ik dat hij er geen blijvende pijn aan zn schedel van had.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 bezoekers