Sport

Printscreen van de Facebook pagina van The Top of Dressage
We maken de laatste topper bekend. Tromgeroffel ......
De laatste topper die de piste in de RAI binnen zal treden tijdens THE TOP OF DRESSAGE is ....... Edward Gal !
En daar zijn we oprecht trots op en heel erg blij mee! Edward heeft nog geen concrete wedstrijd gepland staan, maar is vastberaden weer terug te keren in de wedstrijdbaan en hij heeft heel veel zin in onze bijzondere avond in Amsterdam.
Edward: "Klopt. Jumping Amsterdam is een mooi concours met geweldig publiek, een lekkere atmosfeer en ik vind het leuk om juist op deze plek mee te werken aan dit evenement. De interesse lijkt groot. Als ik zo de line-up bekijk, dan snap ik dat ook wel. Zoveel goede ruiters/amazones en trainers, hoe leuk is het om dat allemaal op één avond bij elkaar te zien, als we een inkijkje geven in hoe we werken.
Ik ben thuis lekker aan het trainen en GLOCK's Toto jr, GLOCK's Total US en de andere paarden, ze zijn in vorm en toegegeven, als ze lekker lopen, kriebelt het echt wel weer om op wedstrijd te gaan, maar eerst maar eens THE TOP OF DRESSAGE ! Zonder druk, voor een enthousiast Amsterdams publiek!
Tenslotte, ik heb nog geen idee welk paard ik mee zal nemen naar THE TOP OF DRESSAGE. Zoals ik al zei, ze zijn allemaal in vorm en ik ga jullie verrassen".
De kaartverkoop voor THE TOP OF DRESSAGE 2023 zal op 1 oktober aanstaande starten.