Rob Doucet is in de nacht van 25 op 26 oktober overleden. De uitvaart was op 3 november.
Rob was al jaren vrijwilliger en bestuurslid bij Stichting Hippisch Toerisme Nederland en de Nederlandse Vereniging voor Vrijetijds Ruiters. Hij had geen actieve rol meer bij de NVVR, maar was erelid. Bij de SHTN was hij nog wel actief in de functie van penningmeester. Zijn partner, Dorine Bosman, is helaas in 2018 overleden. De twee zijn nu weer herenigd.
De uitvaart was precies zoals Rob was. De leden en oud-leden hebben het indrukwekkend en respectvol neergezet. Hij werd begeleid door meelopende NVVR-leden en paarden.
Wil je contact opnemen met de Nieuwsredactie, omdat je bijvoorbeeld een nieuwstip of een vraag hebt? Stuur ons dan een PB! Spot je een foutje in een nieuwsbericht of heb je feedback voor de NR? Dat kun je in dit topic achterlaten.
Mijn condoleances voor de nabestaanden en andere betrokkenen.
Dat heb ik persoonlijk gedaan; ik was erbij.
Het is dus geen kritiek of frustratie maar vaststelling van feiten.
Ik was erbij toen Rob in het bestuur van de NVVR kwam. Ik weet waarom SHTN bestaat en ik weet ook dingen die ik voor me houd omdat niet alles met de wereld gedeeld hoeft te worden.