Helgstrand's Wellington International koopt rechten GDF 2023

Moderators: Firelight, Essie73, Muiz, NadjaNadja, Maureen95

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Helgstrand's Wellington International koopt rechten GDF 2023

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-22 16:11

Eurodressage.com
Sport

Afbeelding
Afbeelding ter illustratie. Foto: Marlies Trap Fotografie

Wellington International, het bedrijf in concoursorganisatie dat valt onder Helgstrand’s moederbedrijf Global Equestrian Group, heeft een overeenkomst bereikt met Wellington Equstrian Partners. Hiermee krijgen zij de rechten om het Global Dressage Festival in 2023 te mogen organiseren.

De organisatie van de springconcoursen in Wellington in 2023 is in volle gang, maar de dressuurruiters waren nog steeds in afwachting van de status van het Global Dressage Festival in 2023.

Wellington International (WI) heeft nu een overeenstemming bereikt met Mark Bellissimo over het vastleggen van de wedstrijddata, het leasen van de locatie en het organiseren van het festival.

Dressage-News laat weten: “De overeenkomst voor het leasen van de locatie op Equestrian Village werd donderdag 27 oktober ondertekend door Mark Bellissimo.”

In het daaropvolgende persbericht stond te lezen: “Ondanks een kort tijdsbestek zullen wij er hard aan werken om de deelnemers, bezoekers en fans een verbeterde ervaring aan te bieden.”

Michael Stone, de voorzitter van de WI, voegt daar nog aan toe: “We weten dat de dressuurruiters en toeschouwers vol verwachting uitkeken naar nieuws over het Global Dressage Festival seizoen 2023. We zijn blij dat we nu kunnen mededelen dat ons team er wederom hard aan gaat werken om een spannend, gedenkwaardig en veilig evenement neer te zetten.”

Bellissimo gaf ook een statement uit: “Wellington Equestrian Partners heeft er het volste vertrouwen in dat het team van Wellington International het Global Dressage Festival 2023 op een doeltreffende manier kan organiseren.” Hij vermeldt ook dat de beide organisaties zullen samenwerken om “plannen voor de lange termijn te bespreken en door te voeren.”

Het Global Dressage Festival 2023 loopt van 11 januari tot en met 31 maart. Deze show kent een internationale dressuurcompetitie die acht weken duurt. Ook is er een internationale paradressuur-competitie die twee weken duurt. Net als vorig jaar zullen de 5*-dressuurrubrieken worden verreden in de springpistes.

Deze zeven CDI’s worden in de winter en het voorjaar van 2023 georganiseerd:
  • Jan. 11-15 – CDI-W World Cup, CDI4*
  • Jan. 25-29 – CDI4*, CDI3*
  • Feb. 8-12 – CDI-W World Cup, CDI4*
  • Feb. 22-26 – CDIO3* & CDIOU25 Nations Cups, CDI3*
  • Mar. 1-5 – CDI-W World Cup, CDI3*
  • Mar. 14-19 – CDI5*, CDI3*
  • Mar. 22-26 – CDI4*, CDI3*

Afbeelding

Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij!
&if=1

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie