Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
criollo_yess schreef:Snap dat Britt Dekker "nieuws" is, maar had het wel leuk gevonden om in het artikel ook vermeld te zien wie dan goud en zilver hebben gewonnen.
maras schreef:Wat een goede vraag Rule - Breaker ; zo heb ik daar nooit over nagedacht, ik dacht ( misschien naïef) dat George zo'n uitmuntend paard was omdat hij uit zich zelf zo loopt. Overigens vind ik het ook niet zo heel mooi die zwaaiende voorbenen, wel imposant.
Elisa2 schreef:Veulen:
Ja meer op lengte en over de rug denk ik, meer van achteruit voor zover hij dat kan. Onder Emmelie geeft hij toch een ander beeld. Maar daar was het niveau natuurlijk ook lager. Ben wel benieuwd hoe hij bij haar Grand Prix liep aangezien zij hem opgeleid heeft.
Pumpkin: die beweging wordt er ook ingetraind bij hackney's, al dan niet met een verhoogde hoefstand en ijzer. Andere training geeft ook andere beweging.
Veulen84 schreef:Dit was George bij zijn vorige ruiter https://youtu.be/NbLvau-2G8A?t=133
Het voet flippen of knie heffen kan ook een rijstijl zijn. Hoef niet percee 'verkeerd' getraind te zijn . Je kan het er ook weer uit rijden als je op een andere manier gaat rijden. George heeft een wat langzaam achterbeen (en wil wat minder zakken). Als je hem dan van voor iets anders rijdt dan gaan ze heffen in dat voorbeen.
Je zou hem ook anders kunnen rijden. Dan krijg je ook ander beengebruik.
Sanet schreef:criollo_yess schreef:Snap dat Britt Dekker "nieuws" is, maar had het wel leuk gevonden om in het artikel ook vermeld te zien wie dan goud en zilver hebben gewonnen.
Dat, en welke andere Nederlanders er nog mee doen.
Popstra schreef:Britt doet het hartstikke goed en traint heel hard om dit onder de knie te krijgen en deze resultaten te bereiken.
Ga dat maar eens na doen eer je negatief commentaar hebt!
Popstra schreef:Britt doet het hartstikke goed en traint heel hard om dit onder de knie te krijgen en deze resultaten te bereiken.
DuoPenotti schreef:Ik zou hem al nooit uit kunnen zitten
Ik kijk graag naar Britt.
Heb altijd het idee dat ze met rijden toch ook aan haar paard denkt.
En vanuit gewone simpele basis ruiter stroomt ze toch maar mooi door.