Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BarbaLala schreef:Nou nog een km teller er in.
Weer een mooi voorbeeld van hoe agenda 2030 op ieder front langzaam maar zeker wordt uitgerold.
Sizzle schreef:Alsof zo'n topruiter zelf die thermometer in het achterwerk van hun paard steekt - daar hebben ze hun onderbetaalde grooms voor, en sinds wanneer boeit het een ruiter hoe lang z'n groom bezig is?Nieuwsredactie @ [VN] Chip registreert temperatuur veulen
Dat verhaal over het schrikken gaat natuurlijk nergens over, dat is er aan de haren bijgetrokken voor het leken publiek.
Het is voor topsporters een keus tussen 2x per dag een meter in je reet of 1x een chip in je leven.
Sizzle schreef:Ja, eens hoor, maar ik vind het gewoon grappig dat ze zeggen dat het voor die topruiters zoveel tijd bespaart, terwijl die echt niet zelf de thermometer in de kont van hun paard gaan steken.Ik kan me voorstellen dat het eventueel prettiger werken is als je niet bij meerdere paarden 2x per dag even in de anus moet roeren. Voor de paarden mogenlijk ook prettiger.
Het is slechts een optie, geen verplichting.
BarbaLala schreef:Nou nog een km teller er in.
Weer een mooi voorbeeld van hoe agenda 2030 op ieder front langzaam maar zeker wordt uitgerold.
ElCid schreef:BarbaLala schreef:Nou nog een km teller er in.
En er zijn nog steeds mensen die hier nog nooit van gehoord hebben.................het wordt straks wel makkelijk om al die "luxe" artikelen ( dus ook paarden) op te ruimen en mensen laten het gewoon toe.
"You'll own nothing and will be happy".
tamary schreef:Wel hele quote quoten dan : What you want you’ll rent, and it’ll be delivered by drone.”
Een van 8 toekomstvoorspellingen van 2016 over hoe de wereld er in 2030 uit zou zien.
https://www.reuters.com/article/uk-fact ... SKBN2AP2T0
Mars schreef:. Dus kunnen we ons aub weer een beetje met het hier en nu bezig houden?
ElCid schreef:BarbaLala schreef:Nou nog een km teller er in.
En er zijn nog steeds mensen die hier nog nooit van gehoord hebben.................het wordt straks wel makkelijk om al die "luxe" artikelen ( dus ook paarden) op te ruimen en mensen laten het gewoon toe.
"You'll own nothing and will be happy".
Brainless schreef:??
Ik snap werkelijk niks van jullie geheimtaal en hints die ik niet snap en als er naar gevraagd wordt wordt er lacherig overgedaan dat "wij" het niet doorhebben en jullie wel.
Zeg wat jullie bedoelen en daarnaast die chip is niet verplicht om te gebruiken hé!
En meer dan temperatuur kan hij niet registreren.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 bezoekers