Bokt community

Foto: Marlies Trap Fotografie
Heb je een quote gespot die we niet mogen missen? Stuur die dan per pb, incl. een linkje naar het topic, naar Bellatrix.
We hebben weer een paar leuke quotes voor jullie deze maand!

[LZP] Welke "unpopular opinions" heb jij?
Citaat:Als je niet kan overtuigen met je rijkunst, verblind ze met glitters![]()
[LZP] Gekke/bijzondere/schattige dingen die jij met je partner doet
Citaat:-Als ik het bed verschoon en mijn partner ligt er nog op, dan leg ik een dekentje neer zodat hij verder kan slapen.
-Op dagen dat ik thuiswerk, geef ik hem eerder te eten ( doen we net alsof het zes uur is)
-Als hij overgeeft, ruim ik het met liefde op, t'is maar achteruit-gegeten eten.
-Als hij zich op bed vleit, dik in mijn zone, ga ik er als een Chinees vraagteken omheen liggen.
En ook als hij zich na een wasbeurt een lik wil geven ( en ik weet dat hij zijn eigen bips likt) vind ik het oke.
That's love!
Ik woon met katten, om enige verwarring te voorkomen.
[HTT] Fun-da deel 3!
Citaat:ik hou er wel van, al vond ik die vroeger spuuglelijk.
Maar blijkbaar als je zelf steeds minder strak wordt, wil je dat compenseren met bv een huis.
[LZP] Ervaring met vinted

Citaat:Deze, met kaartjes er nog aan.
God bestaat. En hij zit op Vinted.
[LZP] Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?
Citaat:Ik zoek een opvouwbare binnenbak die ik mee kan nemen naar mijn lesklanten. Verwarmd zou het fijnste zijn…
Citaat:
[PP] Delen door aantal paarden of eigenaren?
Citaat:Geef mij de voorkant maar, hoef ik niet re mesten en wel knuffelen
[LZP] Kinderen niet welkom bij bruiloft broer
Citaat:Baby's gaan over het algemeen goed op witte ruis. Een stofzuiger, wasmachine, geroezemoes. In de baarmoeder was het ook een luidruchtig spektakel. En baby's van 6 weken slapen vaak nog wel heel veel. Het 4e trimester noemde mijn kraamhulp het.
Citaat:Ik meende heel even witte wijn te lezen
Citaat:Dat ruik je. Wodka is beter
[LZP] [18+] Bijzonder luguber deel 2
Citaat:https://www.nu.nl/296044/video/doodskis ... talie.html
Een muur met volle doodskisten is ingestort in Italië. Is gebeurd op het een begraafplaats.
Op het filmpje zijn alleen hangende doodskisten te zien, geen lijken oid.
Citaat:Tijdens dit incident zijn er helaas vele doden gevallen.