Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Monique1963 schreef:Ik ken die meneer niet die in de auto zat, maar hoe kun je nu in hemelsnaam een paard met ruiter over het hoofd zien. Het is toch geen fruitvliegje of zo. Mijn schoonmoe heeft haar rijbewijs ingeleverd op die leeftijd omdat ze vond dat ze minder goed aan het verkeer begon te deelnemen. En ze verwachtte dat ze ook niet meer door de keuring zou komen. Het is uiteraard vreselijk ook voor die meneer, maar ik hoop dat hij de straat niet meer op mag met een auto. Dan maar met zijn 45km autootje, daar kan je dan toch minder fout mee doen.
Monique1963 schreef:Ik ken die meneer niet die in de auto zat, maar hoe kun je nu in hemelsnaam een paard met ruiter over het hoofd zien. Het is toch geen fruitvliegje of zo. Mijn schoonmoe heeft haar rijbewijs ingeleverd op die leeftijd omdat ze vond dat ze minder goed aan het verkeer begon te deelnemen. En ze verwachtte dat ze ook niet meer door de keuring zou komen. Het is uiteraard vreselijk ook voor die meneer, maar ik hoop dat hij de straat niet meer op mag met een auto. Dan maar met zijn 45km autootje, daar kan je dan toch minder fout mee doen.
BelgenGek schreef:Monique1963 schreef:Ik ken die meneer niet die in de auto zat, maar hoe kun je nu in hemelsnaam een paard met ruiter over het hoofd zien. Het is toch geen fruitvliegje of zo. Mijn schoonmoe heeft haar rijbewijs ingeleverd op die leeftijd omdat ze vond dat ze minder goed aan het verkeer begon te deelnemen. En ze verwachtte dat ze ook niet meer door de keuring zou komen. Het is uiteraard vreselijk ook voor die meneer, maar ik hoop dat hij de straat niet meer op mag met een auto. Dan maar met zijn 45km autootje, daar kan je dan toch minder fout mee doen.
Ik zag een stilstaande grote mercedes met knipperlichten aan, op klaarlichte dag, over het hoofd en reed daar met 80 achterin...
En nee, ik heb hem Echt niet gezien!
Die dingen gebeuren soms
capopjekop schreef:Wat een tragisch ongeval.BelgenGek schreef:
Ik zag een stilstaande grote mercedes met knipperlichten aan, op klaarlichte dag, over het hoofd en reed daar met 80 achterin...
En nee, ik heb hem Echt niet gezien!
Die dingen gebeuren soms
Precies. Een ongeluk zit in een klein hoekje. Ik heb ooit m'n auto achteruit tegen de bus van de buren gezet. Terwijl ik die normaal altijd zie als ik richting m'n auto loop. Ik had hem nu echt niet bewust waargenomen. Iedereen heeft weleens een moment dat je wat minder alert bent. Gelukkig loopt het 99 procent van de tijd goed af.