Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mkango schreef:Elisa2 schreef:Echt hè. Staan ze buiten, is het weer niet goed.Nou dit kan gebeurden als een (top)sport paard ook in de wei loopt...dat ze zichzelf daar blesseert is zuur maar dan heeft ze misschien een korter maar wel leuker leven gehad dan als ze grotendeels op stal was gehouden.
bulck schreef:Precies, dat. Ik weet niet hoe vaak ze bij Kittel naar buiten gaan, hoe lang en hoe groot de weilanden/paddocks zijn, dus er valt niets zinnigs over te zeggen.Of het klinkt mooier voor de buitenwereld.... Het is toch altijd wel verdacht hoeveel van die paarden plots van die fatale blessures oplopen door op de wei te staan....Bedenkelijk, maar bon we waren er niet bij dus zullen het maar moeten aannemen zeker.
Desalniettemin, ik vond het wel een prachtige merrie
mooney schreef:Ik las het uitknijpen meer als 3 jaar lang kreupel rond moeten lopen omdat er nog veulens/embryo's uit moeten komen. Niet dat het slecht is om een paard op de wei te hebben.
Die trap was al 4 of 3 jaar geleden toch.
bulck schreef:Mkango schreef:[]Echt hè. Staan ze buiten, is het weer niet goed.
Of het klinkt mooier voor de buitenwereld.... Het is toch altijd wel verdacht hoeveel van die paarden plots van die fatale blessures oplopen door op de wei te staan....Bedenkelijk, maar bon we waren er niet bij dus zullen het maar moeten aannemen zeker.
Desalniettemin, ik vond het wel een prachtige merrie
poes schreef:Ze komen bij kittel allemaal buiten alleszins, en hij heeft ze ook graag veel buiten. Hoe lang en hoe veel dat dan exact is durf ik niet zeggen.
Zie hem wel erg graag bezig.
Bron: hijzelf.
Gebruikers op dit forum: ClaudeBot, Esther, hildaxmcr, mooney, Ubermetrics en 11 bezoekers