Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sofia221 schreef:Ik vind dat hele paarden met prinsjes dag niet meer kunnen . Anno 2022 is het niet meer nodig om paarden zo te mishandelen door schreeuwende kinderen en wapens te laten lopen . Verschrikkelijk . Ik ben tegen het gebruik van dieren bij de politie als bij prinsjes dag
Dovahkiin schreef:Je vergeet ijzer- en dekenloos.Sofia221 schreef:Ik vind dat hele paarden met prinsjes dag niet meer kunnen . Anno 2022 is het niet meer nodig om paarden zo te mishandelen door schreeuwende kinderen en wapens te laten lopen . Verschrikkelijk . Ik ben tegen het gebruik van dieren bij de politie als bij prinsjes dag
Ik vind dit soort opmerkingen niet meer kunnen. Anno 2022 lijkt het alleen nog maar diervriendelijk te zijn als je je paard bitloos, boomloos en 24/7 buiten hebt staan. Dat iemand die mening heeft heb ik geen moeite mee, maar dat het overal te pas en te onpas moet worden benoemd en het je tegen bent als je het er niet mee eens bent staat mij tegen. Dus niet perse naar jou gericht Sofia221.
Sofia221 schreef:Ik vind dat hele paarden met prinsjes dag niet meer kunnen . Anno 2022 is het niet meer nodig om paarden zo te mishandelen door schreeuwende kinderen en wapens te laten lopen . Verschrikkelijk . Ik ben tegen het gebruik van dieren bij de politie als bij prinsjes dag
Mkango schreef:Je vergeet ijzer- en dekenloos.En hou je vast, want dit soort opmerkingen zul je steeds vaker gaam horen naarmate Nederlanders steeds softer worden en het aantal mensen met gevoel voor paarden rap afneemt.
Er is een reden dat deze paarden om kunnen gaan met die drukte en een hoop Bokkers hun eigen paard nog niet eens fatsoenlijk het erf af krijgen voor een rondje om de kerk.
Utixo schreef:Niet waar, ze trainen ook een paar dagen achter de schermen. Paarden die het niet trekken, worden er daar uitgepikt en gaan weer naar huis.Uh nee Linnie, er wordt daar niet op getraind. Het merendeel van deze paarden is particulier en is alleen voor Prinsjesdag hier. De strandoefening is de enige oefening.