Moderators: Muiz, ynskek, NadjaNadja, Essie73, Ladybird, Polly, Firelight
Iejoorr schreef:Hele toffe foto's!
En hierbij een Noppie update. Met heel veel rust is hij uiteindelijk een paar keer de grote trailer in gegaan (niet de meest mooie foto haha)
[ [url=m/HxDmHe.jpg]Afbeelding[/url] ]
Menino schreef:Iejoorr schreef:Hele toffe foto's!
En hierbij een Noppie update. Met heel veel rust is hij uiteindelijk een paar keer de grote trailer in gegaan (niet de meest mooie foto haha)
[ [url=m/HxDmHe.jpg]Afbeelding[/url] ]
waah, wat leuk om te zien en nog een update te krijgen via bokt. . Genoeg stof om nu mee vooruit te gaan?
Het was inderdaad heel rustig Al zaten we wel vaak in de meer rustige piste met rustige clinics .
De youth editie was denk ik echt 4x zo druk.
Bellatrix schreef:* Bokt Nieuwsredactie
Dat mocht de pret niet drukken. Ik maakte kennis met een voor mij totaal onbekende (doch zeer indrukwekkende!) paardensport: Doma Vaquera. Mieke Hylkema (een bekende voor de fervente Horse Event bezoekers!) showde haar Ranchera. Tevens has ze een leerling mee en liet ze de fijne kneepjes van deze sport zien.
[ Afbeelding ]
We noemden al even dat het klimaat verre van Spaans was. Ook de paarden hadden zichtbaar wat moeite met het typisch Nederlandse weer. De wind die door de microfoons waaide en veel ruis veroorzaakte, maakte de paarden behoorlijk pittig. Gelukkig wist Mieke Hylkema nog steeds de harten van het publiek in te pakken met deze spectaculaire sport, die oorspronkelijk bedoeld is om vee te hoeden. Ook in deze clinic was veel aandacht voor het sturen op je zit, en kostte het de ruiters weinig moeite om met één hand duizelingwekkende capriolen uit te halen.
[ Afbeelding ]
callippo schreef:Je verslag leest heel prettig, vooral hoe je tekst en fotos mooi op elkaar laat aansluiten.
En over drukte: met de spreiding over 4 dagen ipv 2,5 (want vrijdag is niet echt een event dag) lijkt het me logisch dat het rustiger is. Het thema "pro" sprak mij als recreatieruiter overigens niet aan, al stonden er achteraf gezien toch wel leuke demo's op het programma.
Veulen84 schreef:Het was zaterdag idd rustiger dan we gewend zijn van HE. Weet nou niet of het door het slechte weer kwam of dat er gewoon weinig kaartjes verkocht zijn. Was wel leuk dat er ruimte was om met mensen te praten. Weinig koopjes geshopt, het aantal kraampjes viel me echt tegen. Maar de inhoud van de shows was prettig volwassen en informatief. Wat ik voor corona nog wel vond tegen vallen vaak.Bellatrix schreef:* Bokt Nieuwsredactie
Dat mocht de pret niet drukken. Ik maakte kennis met een voor mij totaal onbekende (doch zeer indrukwekkende!) paardensport: Doma Vaquera. Mieke Hylkema (een bekende voor de fervente Horse Event bezoekers!) showde haar Ranchera. Tevens has ze een leerling mee en liet ze de fijne kneepjes van deze sport zien.
[ Afbeelding ]
We noemden al even dat het klimaat verre van Spaans was. Ook de paarden hadden zichtbaar wat moeite met het typisch Nederlandse weer. De wind die door de microfoons waaide en veel ruis veroorzaakte, maakte de paarden behoorlijk pittig. Gelukkig wist Mieke Hylkema nog steeds de harten van het publiek in te pakken met deze spectaculaire sport, die oorspronkelijk bedoeld is om vee te hoeden. Ook in deze clinic was veel aandacht voor het sturen op je zit, en kostte het de ruiters weinig moeite om met één hand duizelingwekkende capriolen uit te halen.
[ Afbeelding ]
Heb je toevallig nog meer foto's van mij?
De dames waren idd heet. Kwam ook echt doordat alles stond te klappen, ook al bij het binnenrijden. Maar voor haar eerste show ooit deed La Carolina het geweldig. Zo blij met haar, ze vond het publiek net zo leuk als dat we al hoopte.
Menino schreef:Dankjewel! Ik kan me voorstellen dat pro afschrikt, maar er was wel een recreatiepiste met veel grondwerkdemo's en zitclinics bv. . Wat dat betreft denk ik voor iedere ruiter wat wils, en jammer dat er in de promotie zo'n nadruk lag op (top)sport . Niet terecht.
Ik weet dat Bellatrix erg aan het genieten was van alle rust en ruimte Zelf vond ik de veels te blije kinderen met hun meegesleepte papa's en mama's ook wel erg vermakelijk Maar dan moet je wel je eigen eten en drinken meenemen (die rijen...!)
Menino schreef:[/quote]Totaal begrijpelijk. Ik heb iig erg van de clinic genoten en mooi hoe je vooral op zit je paard zo wendbaar kan maken . En met al die wind en een onervaren paard. Jeetje. Meteen in het diepe gegooid, kan alleen maar meevallen hierna . Stond eerder te kijken van alle paarden die er niet op reageerde, dan dat jullie paarden er wat heet van werden