Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purny schreef:@Poekkie: Paarden staan niet in hun vertrouwde omgeving en zullen ander gedrag vertonen, je kunt tegenwoordig op andere manieren een paard kopen.
purny schreef:@Poekkie: Paarden staan niet in hun vertrouwde omgeving en zullen ander gedrag vertonen, je kunt tegenwoordig op andere manieren een paard kopen.
[***] schreef:Ik vind het vooral een achterhaalde manier van paarden kopen. Tegenwoordig wordt er zo gewaarschuwd voor laten keuren.
Als ik dit zie, ben ik bang dat mensen thuiskomen met een paard met medische problemen. Met een beetje pech problemen die ze eigenlijk niet kunnen bekostigen.
Captain schreef:purny schreef:@Poekkie: Paarden staan niet in hun vertrouwde omgeving en zullen ander gedrag vertonen, je kunt tegenwoordig op andere manieren een paard kopen.
Goh, 100-en paarden gaan per week op wedstrijd.. Zelfde idee, ook alleen voor de fun van de mens.
Zolang de dieren goed verzorgd worden zie ik hier echt geen problemen in.
Captain schreef:Zolang de dieren goed verzorgd worden zie ik hier echt geen problemen in.
purny schreef:En dan kom je thuis met je paard en blijkt hij het een en ander te hebben, hoe dan verder? Onderzoeksplicht, keuring?
Kitty schreef:De markt is heel goed verlopen. De paarden hadden alle ruimte, we hadden hooi en water neergezet en elk aangevoerde paard werd eerst door de dierenarts bekeken. Ze stonden heel relaxed aan hun hooi te knabbelen.
Voor de merries met veulens hadden we 'schapenhokken' neergezet.
Prima dat je tegen paardenmarkten bent, maar dit is naar mijn idee een erg ongefundeerde mening.
Gebruikers op dit forum: Amazonbot en 5 bezoekers