Op 3 september 2022 was de finale Dutch Pony Championship in de Deltamanege in IJsselmuiden. Jpitty was hier de hele dag aanwezig en heeft een mooi verslag over deze dag en haar ervaring geschreven. Dat verslag kun je hier lezen.
Aangezien dit voor mij een thuiswedstrijd was, ben ik ook nog even langs geweest. Niet de hele dag, vandaar dat er ook geen foto's zijn van alle rubrieken.
Hierbij een sfeerimpressie van de 5 jarige dressuur pony's. 1.
Ducati van het Gildeland (v. Diamond Touch), NRPS hengst, gereden door Joyce van Soest
2.
Getswerder's Dimitri (v.Houdringe's Raspoetin), NWPCS ruin, gereden door Suus Schoenmakers
3.
Ducati van het Gildeland (v. Diamond Touch) met daar achter Getswerder's Dimitri (v.Houdringe's Raspoetin)
4.
GoldStar (v.Don Bosco du Bois), NWPCS ruin, gereden door Sophie ter Haar
5.
Yessin Rahmouni en Tommie van Puijenbroek -Visser beoordelen Dijkshof's Donchello (v.FS Don't Worry), NWPCS ruin, gereden door Isa Westendarp Knol
6.
Dijkshof's Donchello (v.FS Don't Worry), NWPCS ruin, gereden door Isa Westendarp Knol
7.
Tjiesto L.H (v.Nia Domo's Bolero), NWPCS ruin, gereden door Levi Heusinkveld
8.
Tjiesto L.H (v.Nia Domo's Bolero), NWPCS ruin, gereden door Levi Heusinkveld
9.
Esmae Niessen wacht geduldig met Dempsy Sil (Nia Domo’s Bolero), NWPCS hengst, hij wordt na het rijden bekeken door de jury
10.
Olivia Thomas met Brummerhoeve's Raff H (v.Brummerhoeve's Redd H), NNFPS hengst
11.
De ringmeester loopt langs de top 3 van de rubriek. Van links naar rechts Tjiesto L.H. (v.Nia Domo's Bolero), Spoorzicht’s Jaguar (v.Speycksbosch Dickens), Dempsy Sil (Nia Domo’s Bolero)
12.
Groepsfoto met de top 3 van de 5 jarige dressuurpony's
13.
Esmae Niessen rijdt Dempsy Sil (Nia Domo’s Bolero) rond tijdens de ereronde. Zij behaalde de derde plek
14.
Esmae Niessen rijdt Dempsy Sil (Nia Domo’s Bolero) rond tijdens de ereronde. Zij behaalde de derde plek
15.
Tjiesto L.H (v.Nia Domo's Bolero), NWPCS ruin, gereden door Levi Heusinkveld tijdens de ere ronde. De eerste plek was voor deze combinatie!
Ik was de foto’s aan het scrollen en ik dacht meteen: die Tjiesto zou ik ook wel willen rijden, wat een fijn dier. Leuk om te lezen dat hij eerste geworden is, lijkt me superfijn dier.
"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"
Poking Stick: about 30cm long, that can be concealed up a sleeve, and can be used to 'poke' people who argue with you/irritate you/deserve poking/don't deserve poking but you poke anyway/anyone in the hope of enraging them/making them move/injuring them/anything.
Figaro schreef:
Ik voel een geitenwollensok aankomen.. Misschien zit ie wel in mijn doos