Bokt community

Foto: Marlies Trap Fotografie
Heb je een quote gespot die we niet mogen missen? Stuur die dan per pb, incl. een linkje naar het topic, naar Bellatrix.
We kunnen deze maand weer lekker lachen!
[LZP] Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9
Citaat:Dat mijn kat zeer waarschijnlijk allergisch is voor mijn edelpapagaai
Citaat:Hè, dat is naar. Heeft hij dat ook bij ander gevogelte of eet hij dat wel zonder problemen?
[HTT] Help, vloeistof in m'n opslag box??
Citaat:Zou er een lichaam in een plastic ton zijn gegooit met zoutzuur? Net als bij breaking bad?
Citaat:Oh een dude smoothie
Citaat:Maar het lijkt me zo een rare plek om een lijk te verbergenJe wéét dat het daar een keer ontdekt wordt.
Citaat:Sommige moordenaars kicken daar op
Citaat:Drugslab in het aangrenzende schuurtje?
Citaat:Drugslab of dude smoothie, ik krijg hier een heel hoge Breaking Bad vibe van
Citaat:Ik zocht op lijkvocht op google en dit topic verschijnt mee in de resultaten
Citaat:Wil wel heel graag updates, liefst met zoveel mogelijk details en cliffhangers. Dat het uiteindelijk koelvloeistof blijkt te zijn of een bedorven vloeibare kip maakt niet uit. Dit topic helpt me door m'n dag heen.
Citaat:Ik hoop geen lijk, want ocharme die mens, maar een ontdooide vrieskast met vlees voor de hond ofzo. Of misschien was het een persoon die z'n box liet dichtvallen en er niet meer uit geraakte en nu dus ontbindend is..
Citaat:Wie heeft er nog Netflix nodig als er topics als deze geopend worden?
Citaat:Jeetje, we zijn al uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuren verder. In een film is het altijd binnen 3 uur opgelost![]()
![]()
Citaat:Ik heb het gevoel alsof we nu al in seizoen 3 van breaking bad zitten zolang dat het duurt (en wij nieuwsgierig zijn)
Citaat:Ja. Die aflevering met die vlieg.
Man wat duurde dat.
Citaat:Ik ga dit topic volgen. Mijn misdaadpodcastverslaafde brein slaat op hol.
Citaat:Ik heb spontaan zin om opnieuw Breaking Bad te kijken door dit topic
Al hoop ik dat het bij TS 'gewoon' om een zak verrot eten gaat of zo. Niet om een drugslab of lijk
Citaat:Ik heb ook geen flauw idee, verbaas me er wel over dat er mensen zijn met vriezers vol met harten/ longen en hersens. Doet mij denken aan Santa Clarity Diet wat ik nu op netflix aan het kijken ben
Ik wacht ook met smart op de (anti)climax!
Citaat:Ah shit nog geen ontknopingzorg er even voor binnen 30 minuten alsjeblieft anders zit ik de rest van de avond in de sauna me af te vragen wat het nou is
Citaat:Misschien zat er een sauna naast de box van ts en zijn die mensen gesmolten!
Citaat:Ok, compleet off-topic, maar jij gaat vandaag naar de sauna???????
Citaat:Ja, beste idee ooitvolle maan ceremonie.
Denk wel dat het heerlijk rustig is
Citaat:Ik denk om af te koelen
Daar is het vast kouder dan buiten![]()
![]()
Citaat:De sauna? Da's momenteel toch gewoon de achtertuin?
Citaat:Daar staat er ook eentje inderdaad, maar die bedoel ik dit keer niet. Deze keer is het er eentje met een buiten zwembad, groot meer en een restaurant met goed eten en bediening
Citaat:Het heeft in ieder geval nog een plot twist opgeleverd die sauna
Citaat:Spannend... Even oprecht, hoop natuurlijk niet op een lijk voor je. Van welk wezen dan ook. Hopelijk drugsafval
Citaat:O ja ik ziu zeker ook wat van de "melkpoeder" met een zakje even wat meenemen,
Citaat:En dan onderweg aangehouden worden.
Ja agent, dit lag in mijn opslag...
Citaat:'En er ligt nog veeeeeel meer, wilt u even kijken?'
Citaat:Vertel je ons hoe die handboeien voelen, en hoe lang het duurde eer je weer vrij was?
Citaat:Misschien geven de handboeien wel een kickals het dan nog een leuke agent is?
Citaat:Een YouTube uitstapje aar de frissekater... zorgt er voor dat ik een associatie heb met de rottende kip uitzending...
Citaat:Gewoon proeven, zijn twee opties:
A: je bent morgen doodziek
^ Het was melk!
B: je gaat keihard trippen
^ Het was drugs!
Citaat:C: het was toch lijkvocht.
Citaat:D
T was giftig en je gaat dood
Citaat:E: Het was lekker
^ je gaat op zoek naar het geheime recept.
Citaat:Wat als het melkvocht er bij is gestopt om het lijk te verhullen?
(Ik vind dat we het lijk wel erg snel overboord gegooid hebben hoor... ik breng 'm bij deze terug in de verhaallijn...)