Het BBB van augustus: Engels toestaan op Bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Het BBB van augustus: Engels toestaan op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-22 23:09

Bokt.nl
Algemeen

Afbeelding
Afbeelding ter illustratie. Foto: Marlies Trap Fotografie

Augustus is voorbijgevlogen en de zomer begint nu toch echt langzaam op zijn einde te lopen. Maar wat een zomer was het! Bloedhitte en fikse buien wisselden zich af. Iedereen is met vakantie geweest, of gaat wellicht nog. Lekker na het hoogseizoen, is het ook niet meer zo druk. Ook achter de schermen was het afgelopen maand niet zo heel druk. Wel is er een poll geweest over het toestaan van Engels op Bokt. De resultaten hiervan zijn intussen bekend, in het BBB kun je er alles over lezen.

Uiteraard ontbreekt ook de maandelijkse top drie van de NR niet. De drie meest gelezen berichten van augustus worden nog even uitgelicht. En lijkt het je leuk om te helpen met de Bokt Wiki? Heb je bijvoorbeeld foto’s die bij een bepaald artikel zouden passen of wil je een artikel aanvullen/corrigeren? In het BBB lees je hoe je dat kunt doen.

Deze maand een rustig BBB dus, je kunt hem nu lezen op FZ: [FZ] [Dienstmededeling] BoktBeheerBulletin Augustus 2022

Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij!
&if=1

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten