Overlijden Evi Vandersmissen laat grote indruk achter

Moderators: Firelight, Muiz, NadjaNadja, Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nieuwsredactie

Overlijden Evi Vandersmissen laat grote indruk achter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-22 08:30

Hoefnet
Algemeen

Afbeelding
Afbeelding ter illustratie. Foto: © FEI Photos

Ongeveer anderhalve maand geleden lieten we weten dat Evi Vandersmissen, vrouw en groom van Sven Tinlot, omgekomen is bij een zwaar ongeval op de nationale menwedstrijd in Linden, België. Dat het grote indruk heeft achtergelaten in de menwereld, uit zich onder andere in rouwbanden, een speciale marathonhindernis ter nagedachtenis, een doneeractie en een gepersonaliseerd herinneringen boek.

Het weekend na het ongeluk vond de internationale ponywedstrijd in Oirschot plaats, waar vele landgenoten, vrienden en andere bekenden van Evi ter nagedachtenis een rouwband en/of een witte roos droegen. Tijdens het EK Jeugdmennen in Kisbér-Ászár werd er bij haar stilgestaan door middel van hindernis twee, de brughindernis, waar een foto van Evi aan hing. De Belgische jeugd voegde daar nog witte rozen aan toe.

Daarnaast droeg Wannes Piccart (BEL) zijn gouden medaille in de marathon bij de Children enkelspan pony op aan haar en tijdens de wedstrijd konden aanwezigen een bericht achterlaten in een herinneringen boek, dat later overhandigd werd aan Sven.

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-22 08:58

Het heeft zelfs op mij indruk gemaakt en ik kende haar niet eens. Vond het zo'n vreselijk ongeluk...fijn dat ze in ieder geval niet vergeten wordt.

Mer1980

Re: Overlijden Evi Vandersmissen laat grote indruk achter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-22 07:45

Ik kende haar niet maar heb het nieuws wel gevolgd, vreselijk... Sterkte voor alle nabestaanden nogmaals. Mooi dat er zo aandacht aan wordt besteed.