Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Daan13 schreef:Wat mij eigenlijk wel verbaasd is dat het paard op de foto er best wel goed uitziet..
Ja het is een ranzige box en geen water is niet goed te praten met dit weer maar ik heb het wel eens erger gezien..
Misschien dat er een beetje water in die bak heeft gezeten?
( Ja dan nog is het te weinig) kalm aan.
Op stal zou kunnen als bescherming tegen de zon??
Paarden staan hier vrijwillig de halve dag in de inloopstal.
Yubine schreef:De vieze stal is één ding, maar ook niet eens kunnen zorgen voor water met dit warme weer… Belachelijk!
CharleyT schreef:NathalietjeB schreef:Goh die had wel ff mogen mesten zeg, paard ziet er zo niet slecht of mager uit
Mesten? bagger verwijderen, vloer egaal maken en wat strooisel misschien?
CharleyT schreef:@DDDara: ok prima hoor, dan hebben we een duidelijk andere kijk op een correcte stalling voor een paard. En vergelijken met een weiland is kul.
Daarbij heeft deze paarden houder al eerder bezoek gehad en een Last onder dwangsom gekregen.
DDDara schreef:CharleyT schreef:@DDDara: ok prima hoor, dan hebben we een duidelijk andere kijk op een correcte stalling voor een paard. En vergelijken met een weiland is kul.
Daarbij heeft deze paarden houder al eerder bezoek gehad en een Last onder dwangsom gekregen.
Mijn paarden hebben alleen een schuilstal ik vind een paard opstal houden helemaal niet echt correct. Behalve als het even niet anders kan....