Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shalimar schreef:Wat een vreselijke manier van rijden, arm paard, je kan maar beter talentloos zijn als paard tegenwoordig.
janderegelaa schreef:Het bericht staat al een dag en er hebben al wel 5 azijnpissers gereageerd. 1 heeft er zelfs een account voor aangemaakt![]()
Je mocht willen dat je zo’n paard had.
Elisa2 schreef:janderegelaa schreef:Het bericht staat al een dag en er hebben al wel 5 azijnpissers gereageerd. 1 heeft er zelfs een account voor aangemaakt![]()
Nou ik hoef m niet hoorieder z'n smaak.
manubres schreef:Zowee....die eigenaar is echt binnen...
About You, de volle broer is 2 jaar geleden voor 1,65 miljoen aan RS dressage verkocht.
About You vind ik toch net wat meer kwaliteit hebben. Ik vind About You een zeer aansprekend achterbeen, bewegingsafloop en zelfhouding hebben. Ook zeer goed voor de bloedspreiding. Alleen jammer dat hij geblesseerd is geraakt en nog niet mee heeft gedaan aan een verrichtingsonderzoek. Maar hij had wel de hoogste score bij de Pavo cup bij de 6 jarige, onder Robin van Lierop. De moeder van mijn paard is ermee gedekt, ben heel benieuwd wat eruit komt.
https://youtu.be/TqHJx8-CJjU
janderegelaa schreef:Het bericht staat al een dag en er hebben al wel 5 azijnpissers gereageerd. 1 heeft er zelfs een account voor aangemaakt![]()
alice0cullen schreef:janderegelaa schreef:Het bericht staat al een dag en er hebben al wel 5 azijnpissers gereageerd. 1 heeft er zelfs een account voor aangemaakt![]()
Denk niet dat het azijnpissen is als ik zeg dat ik dit paard liever had gezien met een amazone die hem wat meer in zijn waarde laat. Je kunt dit dier vele male vriendelijker voorstellen als wat hier gedaan wordt. Zeker met de huidige kritiek op de sport die ik soms echt wel terecht vind, denk ik altijd waarom moet er zoveel druk op, laat zo'n jonkie lekker voorwaarts neerwaarts in zijn eigen balans door de baan gaan. Want je zult het zien als deze straks vroegtijdig de sport uitgaat door allerhande blessures of ander gedoe.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 bezoekers