Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karrij schreef:Weer iemand die vindt dat hij het allemaal wel zelf mag bepalen! Bah bah
Tuurlijk ziet het er grappig uit, maar het kan ook helemaal verkeerd lopen.
en waarom moet je perse met je paard dwars door een dorp of stad lopen.
Ik denk dat hij het gewoon op de spits wil drijven, nare eigenschap, vind ik
Isabel_k schreef:karrij schreef:Weer iemand die vindt dat hij het allemaal wel zelf mag bepalen! Bah bah
Waar anders?In mijn omgeving is er geen andere mogelijkheid. Nu ga je natuurlijk niet met een paard dat niet verkeersmak is door een bewoonde omgeving, maar toen ik middenin de stad woonde ging mijn paard toch echt mee door de wijken. Anders konden we alleen op stal blijven en daar is ook geen zak aan.
Citaat:Is het per wet verboden? Geen idee eigenlijk.
fransje23 schreef:Dat filmpje!
Mandy krijgt eerst altijd een borstelbeurt met de hark!![]()
![]()
Het gaat al 6 jaar zo en ineens is het een probleem. Waarom is er niet meteen wat gedaan, vraag ik mij af.
Hij heeft ze soms wel vast en ze hebben een hamster en touw om en de eigenaar is erbij dus zijn niet helemaal los. In ieder geval niet zoals dat paard in Duitsland die iedere dag zelf op pad gaat.
Sunnda schreef:Omdat er waarschijnlijk mensen in het dorp zijn komen wonen die de hele dag met de gemeente bellen..die heb je in elk dorp.
Ik kan verhalen vertellen van ons dorp..daar lusten de honden geen brood van.
fransje23 schreef:Sunnda schreef:Omdat er waarschijnlijk mensen in het dorp zijn komen wonen die de hele dag met de gemeente bellen..die heb je in elk dorp.
Van die "Rijdende rechter mensen"? Die op het platteland gaan wonen voor hun rust etc?
Isabel_k schreef:karrij schreef:Weer iemand die vindt dat hij het allemaal wel zelf mag bepalen! Bah bah
Waar anders?In mijn omgeving is er geen andere mogelijkheid. Nu ga je natuurlijk niet met een paard dat niet verkeersmak is door een bewoonde omgeving, maar toen ik middenin de stad woonde ging mijn paard toch echt mee door de wijken. Anders konden we alleen op stal blijven en daar is ook geen zak aan.
fransje23 schreef:Nou sorry hoor. Ik ben geboren en getogen in een dorp in het noorden. Ik vindt het nergens op slaan wat die man doet. Iedereen moet maar accepteren en anticiperen op zijn loslopende beesten. Doe die paarden aan een touw, dan mag het. Ik zou er niet aan denken om mijn paarden of schapen maar gewoon los op de openbare weg te laten lopen.Sunnda schreef:Omdat er waarschijnlijk mensen in het dorp zijn komen wonen die de hele dag met de gemeente bellen..die heb je in elk dorp.
Van die "Rijdende rechter mensen"? Die op het platteland gaan wonen voor hun rust etc?
Gebruikers op dit forum: Nouvel, Ubermetrics en 15 bezoekers