Moderators: Essie73, Muiz, NadjaNadja, Maureen95, Firelight
anjali schreef:Wat gemeen. Dat slaat echt nergens op.Ik wantrouw de bedoelingen van de regering.Lekker als je daar je paard hebt staan zeg!Trouwens,goed beheerd weiland met paarden of andere weidedieren vind ik ook natuur.Ze willen zeker alles gaan volbouwen?
_San87_ schreef:anjali schreef:Wat gemeen. Dat slaat echt nergens op.Ik wantrouw de bedoelingen van de regering.Lekker als je daar je paard hebt staan zeg!Trouwens,goed beheerd weiland met paarden of andere weidedieren vind ik ook natuur.Ze willen zeker alles gaan volbouwen?
Er staat letterlijk in de tekst dat het natuur wordt?
DuoPenotti schreef:Maar dit ging echt niet gebeuren las ik meerdere keren hier op bokt...
Niet bij de boeren en de paarden sector al zeker niet.
* even beeldscherm op de kop houden *
Nieuwsredactie schreef:Waarbij we ook nog niet zeker weten of we daadwerkelijk die hoeveelheid uitstoten, aangezien de cijfers gebaseerd zijn op een meting uit 1996. Toen stonden de paarden nog vrijwel allemaal binnen.'
prompter schreef:Is dit die stal waar zo'n 150 paarden staan? Zo ja, die heeft jaren geleden al te horen gekregen dat ze daar weg moesten, is niet iets van nu. En in de hele Bollenstreek moeten stallen verdwijnen omdat ze geen vergunning voor paarden hebben.
Avalanche schreef:Nieuwsredactie schreef:Waarbij we ook nog niet zeker weten of we daadwerkelijk die hoeveelheid uitstoten, aangezien de cijfers gebaseerd zijn op een meting uit 1996. Toen stonden de paarden nog vrijwel allemaal binnen.'
Het is dit!!!
Ik heb een super kleine stal he, met 10 paarden en onze paarden zijn eigenlijk altijd buiten.
Maar het maakt echt een enorm verschil in luchtkwaliteit of de paarden binnen of buiten staan, en 30 jaar geleden ventileerden we de stallen ook niet zo we het nu doen.
Gebruikers op dit forum: DotBot, Finesse en 32 bezoekers