Moderators: Essie73, Muiz, NadjaNadja, Maureen95, Firelight
SusanH schreef:Ik ben jarenlang leiding geweest bij scouting, en veel kampen begeleidt. Maar als je zelf een partner en een gezin krijgt is het eigenlijk niet te doen. Je moet het dus hebben van studenten, of pensionado's.
Ineke2 schreef:SusanH schreef:Ik ben jarenlang leiding geweest bij scouting, en veel kampen begeleidt. Maar als je zelf een partner en een gezin krijgt is het eigenlijk niet te doen. Je moet het dus hebben van studenten, of pensionado's.
Welnee, er zat mensen zonder kinderen bijvb. Of alleenstaanden.
Het enige is ze moeten van paarden houden en de begeleiding zien zitten / kunnen doen.
SusanH schreef:Ik ben jarenlang leiding geweest bij scouting, en veel kampen begeleidt. Maar als je zelf een partner en een gezin krijgt is het eigenlijk niet te doen. Je moet het dus hebben van studenten, of pensionado's.
har166 schreef:Nou niet vervelend bedoeld maar ik( als alleenstaande )ga niet de hele zomervakantie als ponykampleiding rondlopen. Dat heb ik 10 jaar in mijn studententijd gedaan en vind het wel mooi geweest. Daarnaast heb ik paarden en honden die ik niet zomaar een paar weken thuis laat.
Ik denk dat het ook moeilijk is om mensen te vinden omdat het vrijwilligerswerk is, stel dat ze er een betaalde baan van maken dan zou er vast meer animo zijn. Ik vind het fantastisch dat er bedrijven zoals deze bestaan zodat er voor iedereen de mogelijkheid is om op kamp te gaan, dus begrijp me a.u.b niet verkeerd.
eukje schreef:SusanH schreef:Ik ben jarenlang leiding geweest bij scouting, en veel kampen begeleidt. Maar als je zelf een partner en een gezin krijgt is het eigenlijk niet te doen. Je moet het dus hebben van studenten, of pensionado's.
Het bedrijf waar mijn man werkt, geeft je per jaar 40 uur betaald verlof om vrijwilligerswerk te doen.
Het moet wel bij een door het bedrijf goedgekeurde organisatie zijn maar daar stond dit kamp o.a. ook tussen, zo is hij ook op het idee gekomen!
har166 schreef:Ineke2 schreef:Welnee, er zat mensen zonder kinderen bijvb. Of alleenstaanden.
Het enige is ze moeten van paarden houden en de begeleiding zien zitten / kunnen doen.
Nou niet vervelend bedoeld maar ik( als alleenstaande )ga niet de hele zomervakantie als ponykampleiding rondlopen. Dat heb ik 10 jaar in mijn studententijd gedaan en vind het wel mooi geweest. Daarnaast heb ik paarden en honden die ik niet zomaar een paar weken thuis laat.
Ik denk dat het ook moeilijk is om mensen te vinden omdat het vrijwilligerswerk is, stel dat ze er een betaalde baan van maken dan zou er vast meer animo zijn. Ik vind het fantastisch dat er bedrijven zoals deze bestaan zodat er voor iedereen de mogelijkheid is om op kamp te gaan, dus begrijp me a.u.b niet verkeerd.
Gebruikers op dit forum: dosc02grp, DotBot, E_C, Fenders, Googlebot, nikysa90, Nils, SemrushBot, Ubermetrics en 11 bezoekers