Moderators: Essie73, Muiz, NadjaNadja, Maureen95, Firelight
Figaro schreef:Ik voel een geitenwollensok aankomen.. Misschien zit ie wel in mijn doos
Balenciaga schreef:Ik ben echt Dinja-fanVind haar zo leuk en zo'n fijne amazone!
Weet niet of dit de juiste plek is om deze vraag te stellen maar ik doe het toch; is er na de verkoop nog wat van Capri Sonne vernomen? Ik vind maar een aantal berichten uit 2018 maar ben toch wel benieuwd.
Popstra schreef:Horse2love3 schreef:Het kan aan mij liggen hoor, maar ik vind het klemmen en trekken van Dinja echt bizar en super dieronvriendelijk! Snap niet hoe er zoveel mensen fan van haar zijn
Klemmen en trekken??
Horse2love3 schreef:Het kan aan mij liggen hoor, maar ik vind het klemmen en trekken van Dinja echt bizar en super dieronvriendelijk! Snap niet hoe er zoveel mensen fan van haar zijn
Horse2love3 schreef:Het kan aan mij liggen hoor, maar ik vind het klemmen en trekken van Dinja echt bizar en super dieronvriendelijk! Snap niet hoe er zoveel mensen fan van haar zijn
fleurtjeuh schreef:Horse2love3 schreef:Het kan aan mij liggen hoor, maar ik vind het klemmen en trekken van Dinja echt bizar en super dieronvriendelijk! Snap niet hoe er zoveel mensen fan van haar zijn
Mag ik vragen wat je precies motiveerde om voor een bericht als dit een account aan te maken?
fleurtjeuh schreef:Horse2love3 schreef:Het kan aan mij liggen hoor, maar ik vind het klemmen en trekken van Dinja echt bizar en super dieronvriendelijk! Snap niet hoe er zoveel mensen fan van haar zijn
Mag ik vragen wat je precies motiveerde om voor een bericht als dit een account aan te maken?
Gebruikers op dit forum: Chrisssy, maava, mellamoshan, Pessoa, Roihi, sannedeedee1, yamsi0124 en 13 bezoekers