Virtuele bloemetjes: zeven genomineerden

Moderators: Essie73, Polly, xingridx, Firelight, Ladybird, Muiz, Mjetterd, NadjaNadja, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 49085
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Virtuele bloemetjes: zeven genomineerden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-22 10:40

*Bokt.nl
Bokt community
Afbeelding
Foto: Bellatrix.


Wil je iemand een hart onder de riem steken? Of wil je iemand in het zonnetje zetten vanwege een bijzondere actie of daad? Stuur dan een pb naar Banjer.

Het eerste bloemetje van deze keer is voor MyWishMax. Haar merrie had lichte verlatingsangst die erger werd, en ze begon ook ander gedrag te vertonen. Onderzoek in de kliniek wees uit dat ze een eierstoktumor bleek te hebben. Inmiddels is de merrie weer thuis aan het herstellen. Helaas is ze wel gevallen op de spuitplaats, dus is ze een klein beetje terug in de lappenmand. MyWishMax: dit bloemetje is om jou een hart onder de riem te steken.. en je merrie krijgt een virtuele wortel.

Het tweede bloemetje is voor AM_Horses. Haar veulen Winston is aan koliek geopereerd. Gelukkig is hij weer thuis en gaat het goed met hem. AM_Horses: ook voor jou een virtuele bos om je een hart onder de riem te steken, en een virtuele wortel voor Winston.

Het derde bloemetje is een vrolijk bloemetje. Het is voor yamsi0124. haar merrie Kiwi is naar de keuring geweest en ze is goedgekeurd en opgenomen in het Trakehner stamboek. Yamsi0124: gefeliciteerd!

Het vierde bloemetje gaat naar karuna. Zij heeft haar tante verloren. Karuna: gecondoleerd en heel veel sterkte!

Het vijfde bloemetje is voor NATASxBAILEY. Zij ziet haar grote droom, een veulentje fokken, in duigen vallen omdat haar merrie PSSM heeft. NATASxBAILEY: met deze virtuele bos bloemen willen we je een hart onder de riem steken.

Het zesde bloemetje gaat naar IcePrincess. Haar knappe Lodewijk is de laatste tijd niet meer fit en ze hoopt hem met behulp van cranio sacraal-therapeut, die ook aan high power laser therapie doet en revalidatie trainer is, weer op de been te krijgen. IcePrincess: voor jou een virtuele ruiker om je een hart onder de riem te steken en een virtuele wortel voor Lodewijk.

Het zevende bloemetje is voor Pharootz. Op Bokt werd een topic geopend, waarin hulp gevraagd wordt voor een veertienjarige poes. Haar baasje is overleden, de ts van het topic kan haar niet in huis nemen en de asiels zitten vol. Pharootz heeft met haar huisbaas overlegd en de poes mag bij haar wonen. Pharootz: wat een geweldig mooi gebaar, dat jij de poes een goed tehuis wil bieden. Dat verdient een bloemetje!
Laatst bijgewerkt door Firelight op 29-07-22 13:32, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Link gewijzigd

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37871
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-22 11:22

Veel diverse bloemetjes dit keer. Y;( Fijne berichten, moeilijke periodes en verdriet. Het blijft een fijn topic om te zien altijd. Klein gebaar maar zo welkom :j

:oo en ik zie mezelf hier terug. Dank daarvoor. <3 Het is nog steeds wat onwerkelijk ;( , en vreemd om nog fotos terug te zien ze was is alles de 30 jaar oudere versie van mij. Net alsof ik vooruit in de tijd kijk.

AM_Horses

Berichten: 2721
Geregistreerd: 10-05-16

Re: Virtuele bloemetjes: zeven genomineerden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-22 23:45

Dankjewel, wat lief weer, soms vraag ik me af wanneer de pech ophoud?

Pharootz

Berichten: 313
Geregistreerd: 20-10-12

Re: Virtuele bloemetjes: zeven genomineerden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-22 22:27

Heee wat leuk! Graag gedaan! :)

MyWishMax

Berichten: 25900
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-22 10:32

Wat stom, ik had het helemaal niet gezien. Dank jullie wel! Het gaat nog steeds goed,maar de pech mag hier ook wel eens ophouden. Hopelijk straks opbouwen en geen onderbrekingen meer.

Maar super lief!