Vraag Het Teamlid: juli 2022 Dani

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Vraag Het Teamlid: juli 2022 Dani

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-22 16:37

* Bokt
Bokt Community

We zijn bijna door alle teamleden heen maar deze maand is Dani aan de beurt om een paar vragen te beantwoorden.

Hoe lang ben je al teamlid?
Sinds december 2016, dus nu 4,5 jaar.

Wat is het leukst aan teamlid zijn?
Het A1-team! Ik vind het superleuk om met de andere mods samen te werken. En ik doe mijn best Bokt een fijne plek te maken voor alle gebruikers.

Wat is je grootste blunder?
Ik heb geen enorme blunders gehad. Of ik heb ze verdrongen. :)) Wel eens een reactie in de tem gestuurd die eigenlijk voor het modteam was bedoeld, maar dat was niet heel erg.

Kan je omschrijven hoe een dag als mod eruit ziet?
Ik check Bokt elke dag regelmatig, dan lees ik leuke topics bij en check ik de temlijst. Mijn beschikbare modtijd wisselt per dag, met 2 jonge kinderen en een eigen bedrijf is het best druk. Maar als er iets aan de hand is probeer ik snel te reageren.

Ben je ook wel eens op Bokt als gewone gebruiker? Oftewel: is Bokt voor jou alleen "werk" of ook nog wel leuk tijdverdrijf?
Ja absoluut, ik kom hier voor m'n lol anders was ik allang gestopt. :+ Ik reageer niet heel veel, maar ik lees graag mee in sommige discussietopics en kan vaak erg lachen om wat er in het biecht-topic op LZP voorbij komt.

Welke gebeurtenis op Bokt is jou altijd bijgebleven?
Het topic van Quera heeft veel indruk op me gemaakt. Eigenlijk alle topics van ernstig zieke/terminale bokkers, de steun en liefde die ze krijgen vind ik hartverwarmend. Dat vind ik één van de mooiste kanten van Bokt.

Je doet werk voor een paardenforum. Wat is jouw relatie met paarden?
Ik kijk ernaar op televisie. :') Ik heb vanaf mijn 10e paardgereden en heb ook een tijdje een eigen paard gehad. Maar inmiddels doe ik er niks meer mee. Ik vind paardrijden nog steeds erg leuk, dus wie weet in de toekomst.

In je profiel staat dat je op reis wil gaan naar Amerika, heb je dat ook gedaan en zo ja, wat was het leukste dat je hebt meegemaakt?
Haha, dat was voor een 1-aprilgrap een paar jaar geleden. Amerika lijkt me een prachtig land, maar met het huidige politieke klimaat sla ik liever even over. Mijn leukste vakantieverhaal was toen we met de trein van Kiev naar Sevastopol (op de Krim) zijn gereisd, dat was heel tof. We zaten met een Oekraïns stel in de wagon, hun dochter vertaalde ons gebrekkig Duits naar Oekraïns en zij deelden hun verse tomaten en wodka met ons. Veel wodka. En toen die op was gingen ze naar de conducteur, want die verkocht meer wodka.

Ik zie dat je freelance tekstschrijver bent. Kan je uitleggen wat je precies doet? En wat vind je er zo leuk aan?
Ik schrijf webteksten voor bedrijven. Dat werk past perfect bij me, want ik schrijf graag en ik kan me steeds verdiepen in iets nieuws. Mijn klanten gaan echt van uitvaartondernemers tot chemiebedrijven, heel breed dus. En steeds als ik uitgekeken raak op een onderwerp is de opdracht ongeveer klaar, ideaal.

Wat is jouw thuis situatie?
Ik woon in Alkmaar met mijn man en 2 kinderen, een zoon van 4 en dochter van 2. Meestal in een, euh, gezellige bende. :D

Wat doe je in je vrije tijd?
Ik ben begonnen met hardlopen, dat doe ik tegenwoordig 3x per week. En verder gamen (momenteel Hollow Knight), ik heb een moestuin (al vergat ik te zaaien dus ik heb alleen 2 zielige tomatenplanten en bieslook), ik lees graag, ik oefen jongleren en als ik me verveel ga ik kinderkleding shoppen.

❤️ Elizabeth Olsen ❤️ Scarlet Witch ❤️
KLIK --> Volg mijn verhuizing naar een nieuwbouw woning!
Ik zoek een kantoorbaan voor 36/40 uur in de omgeving van Achterveld. Max 30 min reizen. Geen opleiding/ervaring maar wel motivatie om te leren en opleidingen te doen.

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Re: Vraag Het Teamlid: juli 2022 Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-22 11:43

Wat een leuk stuk Dani en wat een mooie foto van je!!

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-22 14:48

Leuk Dani! En wat een mooie foto van jou. :)

Onderschrift

Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-22 22:10

Je moestuin hobby heb ik wel om moeten lachen Dani :')
Grappig zeg, in team A1 zijn de gamende moderators wel goed vertegenwoordigd :D

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-22 18:11

Leuk stukje Dani. Ik vind je een fijne mod!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie