Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nieuwsredactie schreef:Terwijl de verslaggever van Dtv Nieuws met de vrouw in gesprek is, komt plots de politie aanrijden. Die geeft aan dat ze maandagmiddag ook al een kijkje hebben genomen, maar dat er toen niemand aanwezig was. De politie gaat onderzoeken van wie de dieren zijn en dinsdag werden de pony's de hele dag in de gaten gehouden.
Eilinora schreef:Wat ik me dan afvraag is waarom flesjes water kopen in de winkel en niet gewoon even paar emmers water uit de kraan.
Is vast ook veel goedkoper
Nee zonder gekheid,met dit weer zonder water kan natuurlijk niet.
Hopelijk heeft de eigenaar gewoon een domme vergissing gemaakt.
DuoPenotti schreef:Het zou verboden moet worden dat weidedieren geen schaduw hebben.
Want alleen water is naar mijn idee echt niet voldoende.
Staan er geen bomen verzin je maar wat anders met schaduwdoeken oid.
Citaat:De politie heeft inmiddels de eigenaar van de wei getraceerd. "Wij hebben hem gezien de extreme weersomstandigheden aangesproken en op zijn verantwoordelijkheid gewezen. De man gaf aan dat hij doende was maatregelen te treffen en die zo snel mogelijk zal realiseren", aldus de politie. Tot die tijd houden agenten vinger aan de pols.
Marcella schreef:Eigenlijk goed bedoeld om water te geven, maar misschien net negatief uit gepakt. Want ja ze hadden water.