Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alja schreef:Wel jammer dat er over een stukje wat over dartmoorponys gaat een foto wordt geplaatst van bonte pony’s.
pillow schreef:Amber_anne schreef:Wacht even, ik heb een bericht ingestuurd wat een maand oud is, maar nog wel relevant en kreeg te horen dat dat te oud is. Maar een bericht uit 1977 wordt wel geplaatst?
Dit bericht is van nu over 1977. Toch anders.
Citaat:Er waren zelfs gelovigen, die beweerden dat de pony's werden opgeslokt door een enorme draaikolk, die werd veroorzaakt door een laagvliegende UFO, die ze vervolgens op de rotsen liet vallen.
Citaat:Een groep gelovigen beweerde dat een laagvliegende UFO de pony’s omhoog haalde in een enorme draaikolk en vervolgens liet neerkomen op de rotsen.
Citaat:Paranormale groepen zeggen tijdens één van hun nachtelijke wakes flitsende lichten te hebben gefilmd, maar ze konden niet bewijzen dat deze flitsen van buitenaardse aard waren, en dat ze in verband konden worden gebracht met het de gruwelijke dood van de vijftien pony's.
Citaat:Paranormale groepen beweren dat zij tijdens één van hun nachtelijke wakes lichtflitsen hebben gefilmd. Ze konden echter niet bewijzen dat deze flitsen van buitenaards leven afkomstig waren en enig verband hadden met de gruwelijke dood van de dartmoorpony’s.
Daihyo schreef:Vecna?
Amber_anne schreef:Hoewel ik kritisch heb gereageerd vind ik het een interessant verhaal en leuk om te lezen. Alleen is het geen nieuws
Misschien zou een intro erbij kunnen of een tag in de titel dat het om iets historisch gaat.
Ik denk oprecht dat dat een leuk fragment van de nr zou kunnen zijn om historisch interessante stukken te plaatsen
Daihyo schreef:Amber_anne schreef:Hoewel ik kritisch heb gereageerd vind ik het een interessant verhaal en leuk om te lezen. Alleen is het geen nieuws
Misschien zou een intro erbij kunnen of een tag in de titel dat het om iets historisch gaat.
Ik denk oprecht dat dat een leuk fragment van de nr zou kunnen zijn om historisch interessante stukken te plaatsen
Er staat een tag in de titel: [AG]. Dat staat voor AchterGrond.