Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Boras schreef:In 2025 pas?!
Marije_jiplover schreef:Haha, oooo, in die oude kantine toen ook nog.Ik heb me er altijd over verbaasd hoeveel mensen er op maneges/paardenstallen allemaal roken.
Mijn kleren stonken na een dag manege harder naar sigarettenrook dan naar paard.
Vind het dus een goede ontwikkeling.
eukje schreef:Bij ons mag alleen op het terras gerookt worden. Niemand hoeft daar last van te hebben, je kunt overal komen zonder het terras te betreden.
Straks staat iedereen lekker voor de ingang te paffen, waar de bezoekers en kinderen dus wel door de rook lopen....
En allemaal peuken voor de deur...
Is openbaar terrein dus daar is het niet verboden.
Net als op het werk nu.
Alle rookplekken moesten dicht per 1 januari van de overheid.
Nu staat iedereen voor de deur, peuken op de grond want een asbak mag ook niet meer. Rook trekt de hal in als de deur openstaat...
Van die rookplek in de open garage had niemand last.
Schiet allemaal het doel voorbij die betutteling, nu ontstaat pas de overlast voor anderen!
elnienjo schreef:eukje schreef:Bij ons mag alleen op het terras gerookt worden. Niemand hoeft daar last van te hebben, je kunt overal komen zonder het terras te betreden.
Straks staat iedereen lekker voor de ingang te paffen, waar de bezoekers en kinderen dus wel door de rook lopen....
En allemaal peuken voor de deur...
Is openbaar terrein dus daar is het niet verboden.
Net als op het werk nu.
Nu staat iedereen voor de deur, peuken op de grond want een asbak mag ook niet meer. Rook trekt de hal in als de deur openstaat...
Schiet allemaal het doel voorbij die betutteling, nu ontstaat pas de overlast voor anderen!
10 meter voor de deur een rookverbod instellen dan, op terrassen uiteraard ook!
eukje schreef:Net als op het werk nu.
Gebruikers op dit forum: CarpeDiem_, corinec, f_pepper, LisaVH96, Rupser, SentiBot en 18 bezoekers