Man uit Brummen (82) raakt zwaargewond bij trailerongeluk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Man uit Brummen (82) raakt zwaargewond bij trailerongeluk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-22 20:40

Bokt.nl
Algemeen

Afbeelding
Afbeelding ter illustratie.
Foto: Marlies Trap Fotografie

Maandagmorgen vroeg vond in het Gelderse Bennekom een tragisch ongeval plaats. Een 82-jarige man uit Brummen wilde een paard uit een trailer halen voor de kleinschalige paardenmarkt die daar gehouden werd. Tijdens het uitladen kreeg hij een duw van het paard, hierdoor viel de man achterover van de laadklep. Bij de val raakte hij zwaargewond.

De hulpdiensten kwamen met spoed naar de locatie en ook de traumahelikopter kwam ter plekke voor ondersteuning. Het slachtoffer is gestabiliseerd en daarna per ambulance naar het ziekenhuis overgebracht.

Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij!
&if=1

Suzanne F.

Re: Man uit Brummen (82) raakt zwaargewond bij trailerongeluk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-22 20:41

Wat sneu. Was er niemand om die oude meneer te helpen met laden?

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-22 21:17

Die oude paarden mannen hebben dit misschien wel duizend keer gedaan. En wanneer bij het uitladen een dier wat snel naar achteren stapt ben je op die leeftijd niet zo snel. Echt een dom ongeluk met heftige gevolgen.

We live in a time where intelligent people are being silenced so that stupid people won’t be offended.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-22 22:40

Suzanne F. schreef:

Niet iedere oude man is hulpbehoevend. Mijn overgroot opa had je, op z’n 93e, waarschijnlijk vriendelijk bedankt met de mededeling dat hij geen “oude lul” was. :D Het was een eigenwijze oude druif.

Dat alles maakt dit ongeval niet minder verdrietig. Ik hoop dat de man er weer volledig bovenop komt. Dit had iedereen kunnen overkomen, ongeacht de leeftijd.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-22 22:53

De Brummense oudere (paarden)boeren kennende zijn het geen types die hulp nodig hebben. Dit kan iedereen overkomen, ik hoop dat hij er bovenop komt.

colunder

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-22 13:18

Dat is vlak bij mijn huis gebeurd, nooit geweten dat daar een kleinschalige paardenmarkt gehouden werd.
Hopelijk komt het goed met deze meneer.

karin1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-22 19:27

colunder schreef:
Dat is vlak bij mijn huis gebeurd, nooit geweten dat daar een kleinschalige paardenmarkt gehouden werd.

Dit zijn vooral paarden met mankementen voor de slacht, zou er geen paard kopen.

[url]<a rel="nofollow" href="https://www.euroclix.nl/index?SRef=MBWjSfKpcEZfTaVf">EuroClix, het online spaarprogramma </a>[/url]

pillow

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-22 22:33

Suzanne F. schreef:

Uitladen. En mannen van 82 kunnen nog heel kwiek zijn hoor. Vriend van mij is 83 en die doet gewoon alles. Die zou ook zo een paard uit de trailer kunnen halen.

Faja V. Modim M. Franzi V. Vento x Max

colunder

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 10:00

karin1994 schreef:
colunder schreef:

Dit zijn vooral paarden met mankementen voor de slacht, zou er geen paard kopen.

Vandaar dat het op die plek gebeurd, kuneen ze gelijk de vrachtwagen op.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie