Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amber_anne schreef:Grootste moeite vind ik erg overdreven , hij weet duidelijk wat die doet
Amber_anne schreef:Grootste moeite vind ik erg overdreven , hij weet duidelijk wat die doet
laura1987 schreef:Suzanne F. schreef:Paard is verstandiger dan de begeleider zo te zien.
Zeg dat wel! Meneer doet alsof het dagelijks gebeurd en het gewoon een onschuldig dier is. Zelf had ik 6 dorpen verderop gezeten denk ik
laura1987 schreef:Suzanne F. schreef:Paard is verstandiger dan de begeleider zo te zien.
Zeg dat wel! Meneer doet alsof het dagelijks gebeurd en het gewoon een onschuldig dier is. Zelf had ik 6 dorpen verderop gezeten denk ik
chamion schreef:Amber_anne schreef:Grootste moeite vind ik erg overdreven , hij weet duidelijk wat die doet
Dit...
Maar de naam Marty met alligator komt mij bekend voor.
Loopt die niet vaker daar rond in de regio. Staat mij iets bij van dat dit beest ook over een golfpark liep. Dat het beestie daar al bijna 40 jaar rondloopt. Wilt gewoon van de ene waterpartij naar de andere voor de wijfies.
Alleen kan ik het nu zo snel niet vinden. Dacht dat ik het ergens tv had gezien.
Die golfers konden ook gewoon doorspelen, als ze maar niet tussen hem en het water stonden.
Gebruikers op dit forum: Bonnelover, Muronia, nick_en_ik, Symke en 10 bezoekers