Quotes van de maand: mei 2022

Moderators: xingridx, Ladybird, NadjaNadja, Polly, Essie73, Firelight, Mjetterd, ynskek, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 104129
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Quotes van de maand: mei 2022

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-22 17:46

*Bokt.nl
Bokt community

Afbeelding
Foto: Marlies Trap Fotografie


Heb je een quote gespot die we niet mogen missen? Stuur die dan per pb, incl. een linkje naar het topic, naar Bellatrix.

Mensen wat gaat de tijd toch snel! Het is alweer juni, bijna de langste dag van het jaar! Kom maar op met dat zomerse weer! Ik heb in ieder geval weer wat leuke quotes voor jullie. :D

[LZP] Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8
Citaat:
Mancave klinkt als een reusachtige vagina.


[VSW] Merries kunnen ook bonen hebben.
Citaat:
Hm interessant, had dit niet zo 1-2-3 verwacht. Maar wat meer tekst en uitleg zou ook wel wenselijk zijn haha. Hoe herken je dit? (op staart schuren na, daar zijn ontelbaar redenen voor) Hoe voorkom je dit? Hoe wordt het veroorzaakt? (bij een ruin/hengst is het toch ophoping van vuil tijdens in en uitschachten?)

Wellicht niet zulke slimme vragen maar vind het interessant en heb hier dan weer geen 'kaas van gegeten' :') Immers nog nooit gezien of gehoord. Overigens ook niet bij een ruin/hengst ;) (wel gehoord)


[MWS] Corrigerend ondergoed.
Citaat:
Corrigerend ondergoed
Is dat een onderbroek die foei roept wanneer je een wind laat? :+


[VN] Slippers op stal zouden verboden moeten zijn
Citaat:
Dat doe ik dus ook. Met slippers aan op de fiets. Wanneer ik op stal aankom doe ik daar mijn stal schoenen aan. Werkt top

Citaat:
Ook handig in de winter! Kun je de modder daar laten.

Citaat:
Oh dacht handig met slippers in de winter :+


[BEU] Drukte Schiphol
Citaat:
Wij zitten in de bus naar P3 op Schiphol *\%/*

Uiteindelijk nog dik een half uur vertraging maar goed, we zijn er!!! Nu auto halen en plankgas naar huis. Morgen alles claimen bij EJ.

Citaat:
Ik las dit en dacht: Wat heeft de Epplejeck ermee te maken? :o?
:')

Gelukkig ben je weer thuis! *\o/*


[VN] Totilas-zoon Spotilas goedgekeurd voor Knabstrupper-stamboek
Citaat:
Leuk getekend. Maar moet zich voor menig fokker denk ik eerst bewijzen. Mooi ruim in beweging maar waggelt achter echt enorm..

De naam is in ieder geval wel spot-on :=

Citaat:
Meer stippels in de dressuur, dat zou wel leuk zijn! Ik vind hem super knap in ieder geval :)

Citaat:
Knab bedoel je :')
Laatst bijgewerkt door Bellatrix op 02-06-22 20:13, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tekst aangepast